ZoomZoom McMoen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Mottok i dag en printer av typen Canon i550. Når skriveren står i standby-modus (står på, men er ikke brukt på en stund) kan man høre en tikking fra den... Virker som om tikkingen kommer fra baksiden av skriveren... Tikkingen er forholdsvis høy, og man hører den selv når pc'en står på (som er ganske bråkete)... Tikkingen forsvinner når skriveren blir slått av eller jeg skriver ut noe. Dersom jeg slår av skriveren blir det stille en stund, så begynner tikkingen igjen, men nå saktere. Dersom jeg tar ut strømkabelen, blir tikkingen borte. Er dette normalt? (noen som vet eller tror noe) Kan tikkingen har noe med ei klokke å gjøre? (skriveren har jo auto-av/på funksjon) Er det noen andre som har samme tikking? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Har du prøvd den i ei anna strømkontakt? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Nei, har ikke det... Tror du det kan hjelpe noe? Hvorfor skulle det gjøre noen forskjell? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hadde eit liknande problem med ein skrivar eg hadde tidlegare. Visste seg at det var dårlig jording i kontakta. Etter at det blei fiksa høyrde eg ikkje meir.....:smile: Kan ikkje garantere at det er dette som er problemet ditt, men det er det einaste forslaget eg har. Ole Lenke til kommentar
ATgeir Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg kjøpte to i550 her om dagen; en til meg og en til min bror. Jeg installerte først skriveren til min bror. Jeg merket meg at den tikket. Etterpå installerte jeg min egen, og den tikket ikke. Jeg mener å huske at hans stikk ikke var jordet, mens mitt er. Det ville vært fint om du (janvmoen) sier fra om det er det som er problemet hos deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå