Perazzi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Når jeg avla fagprøve for noe år tilbake hadde jeg to sensorer som til vanlig jobbet som elektrikere. De var sensorer ved siden av jobben, knyttet til fylkeskommunen. Hvordan blir man fagprøve sensor? Får man betalt for dette, eller skjer det på frivillig basis? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Aner ikke hvordan du får det, men jeg vet at det er lønnet. Var ferdig sist på en tentamen på VGS ifjor, og slo av en prat med sensor, han fikk iallefall betalt for det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Man får betalt for det, men man blir ikke akkurat rik av det. Blir mer at man får sin lønn i himmelen eller noe. Det var i hvert fall det senorene på fagprøven min sa. De la ned utrolig mye mer arbeid i det enn betalingen skulle tilsi. Mye reising osv. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Min far er fagprøvesensor (elektriker). Han ble iallefall spurt om han ville bli det. Lønn tror jeg er tapt arbeidsfortjeneste (på vanlig jobb) og reiseutgifter + litt i tillegg. Er ikke helt sikker på dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå