Joachim_F Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Epics neste storspill har fått nytt navn, og kommer til én ekstra plattform. Les mer Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Synest ikke det passer med kjøretøy i UT for min del, men det er vel kanskje "gammeldags". UT(1) var for meg hurtig mann mot mann action uten mye dill dall, bare intensiv action. Det utviklet seg etterhvert til et helt annet spill med ut 2003, 2004 etc. Synd etter min mening, feelingen i det første UT spillet var mye bedre etter min mening. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 liker at det kommer en singleplayer del og, men håper den er dypere enn battlefield seriens sp. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Dette blir bra! Den grafikken vi ser på bildene, kommer 360-versjonen til å kunne måle seg med dem? Ser at bildene er fra pc-versjonen. Bruker spillutviklere skjermkort som ikke er på markedet, eller bruker de superklokka skjermkort? Eller kjører de spillet på 15 FPS? Endret 26. januar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dette blir bra! Den grafikken vi ser på bildene, kommer 360-versjonen til å kunne måle seg med dem? Ser at bildene er fra pc-versjonen. Bruker spillutviklere skjermkort som ikke er på markedet, eller bruker de superklokka skjermkort? Eller kjører de spillet på 15 FPS? 7803226[/snapback] husk at Gears of War har samme 3dmotor som Unreal3 da. er samme folkene som lager spillet (Epicgame). så tipper det blir ganske likt Gears of War bare med andre teksturer tenker jeg. samme 3d blir det hvertfall. så det kommer nok til 360 å Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå må jeg si at jeg trakk litt på smilebåndet. Herlig å høre noe nytt rundt UT 3. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) *snip* 7803226[/snapback] *snip* 7803362[/snapback] M-m, men jeg kan egentlig ikke si noe om grafikken i Gears of War, har desverre ikke sett det i 'live-action' enda, men jeg skaffer det på mandag, er sykt spent på hvordan det er! Endret 26. januar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Vel, grafikken til U3 virker ikke så vanvittig stilig som det den var da de første skjermbildene kom. Jeg mener, det ser jo veldig ut som GeoW med andre teksturer. (Har vel kanskje noe med at det samme grafikmotoren de kjører på ) @bertelsen - Du har virkelig gått glipp av noe spennende. Gled deg! Endret 27. januar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Synest ikke det passer med kjøretøy i UT for min del, men det er vel kanskje "gammeldags". UT(1) var for meg hurtig mann mot mann action uten mye dill dall, bare intensiv action. Det utviklet seg etterhvert til et helt annet spill med ut 2003, 2004 etc. Synd etter min mening, feelingen i det første UT spillet var mye bedre etter min mening. 7802992[/snapback] Bang! Der traff du spikeren på hodet, slik at eg ikje trenger å skrive noe meir Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Så fortsett å spell UT da! Er mer enn nok av folk som gjør det den dag idag Nei, de boksene som UT3 ble kjørt på nå er Dell XPS 700 ellerno, high-end pc`r, men husk at det ikke er inne i tweaking fasen enda. Men, har en liten ting å utsette på det Epic sier her, ifølge infom som har kommet frem så vil de (Epic) la kunden (oss) tweake grafikk instillingene så mye vi vil, men med tanke på Epic sin meritt liste på nettop det feltet så holder seg vel vel til ren GUI tweaking... noe som er synd Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 husk at Gears of War har samme 3dmotor som Unreal3 da. er samme folkene som lager spillet (Epicgame). så tipper det blir ganske likt Gears of War bare med andre teksturer tenker jeg. samme 3d blir det hvertfall. så det kommer nok til 360 å 7803362[/snapback] Har samme (tror jeg) motor som GoW ja, men i en mye forbedret versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg