laxris Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har et problem. hver gang jeg spiller får jeg blåskjerm ellers så bare går den ut i windows. Jeg får stadig meldinger om at det er noe galt med skjermkort driverne. Men jeg har prøvd alle mulige drivere, til og de som følger med skjermkortet fungerer ikke engang. Men de driverne som ligger i windows fungerer. Men de fungerer så dårlig. Jeg har oppdatert biosen og oppdatert alt fra windows update, jeg har også formatert x antall ganger. Er det noen som har svar på problemet mitt? Pcen min er: Kjører Win XP sp1 AMD athlon 1,2 Ghz Abit KT7A hovedkort Asus geforce4 TI 4200 128 DDR 512 Sdram Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har du prøvd uten lydkort? Med formateringer og greier virker det ikke som om skjermdriverne er problemet. Vet ihvertfall at KT7 ikke likte hverken SBLive eller 4X AGP. Det enkleste å prøve er vel å sette 2X AGP i bios og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 ehhh.... do vara dom?? Lenke til kommentar
laxris Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 har prøvd det og jeg, hjelper ingen ting. Jeg har prøvd med andre skjermkort også. det samma problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå