Alexander Schindler Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 En jentes beste venn, en jente i badebassenget og en enhjørning som blir jente. Vi holder oss mer eller mindre på den feminine siden i denne helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Diamanten er vel langt fra å være den største noensinne.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 The Last Unicorn er noe jeg har vært på jakt etter lenge, men jeg vil helst kjøpe den med norsk lydspor i tillegg til engelsk, slik at mine nieser kan ha glede av den. Finnes det en slik versjon? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 The Last Unicorn er noe jeg har vært på jakt etter lenge, men jeg vil helst kjøpe den med norsk lydspor i tillegg til engelsk, slik at mine nieser kan ha glede av den. Finnes det en slik versjon? 7814800[/snapback] Så vidt jeg kan se, er den ikke kommet i norsk utgave, desverre. Platekompaniet har filmen, men da som import fra USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg