Sitronballong Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hei! Har hatt min dell inspiron 9400 i snart et halv år, og opplever rare buggs\feil fra tid til annen. Feilene er allt fra at skjermen unlater seg å skru seg på, henger seg under oppstart, eller at den tryner ved innlogging i windows. Har noen kompiser med samme pc'en, og de opplever ofte mange av de samme feilene. Noen ganger bruker jeg opptil 10 forsøk før skjermen gir liv fra seg, etter jeg har startet pc'en. Nylig kom også pc'en til broren min tilbake fra reprasjon etter at skjermen random blacka ut en dag, og ville ikke funke igjen. Lurer litt på om det er andre som sliter med problemer ? Synes det er litt latterlig at så mange jeg kjenner med dell pc har de samme problemene. Endret 26. januar 2007 av Sitronballong Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har den selv og aldri opplevd dette. Kan høres ut som dårlig kontakt med skjermen. Har du/dere WXGA eller WUXGA-skjerm? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har den selv og aldri opplevd dette. Kan høres ut som dårlig kontakt med skjermen. Har du/dere WXGA eller WUXGA-skjerm? 7802970[/snapback] Samme her aldri hørt om eller opplevd med våre 20 maskiner. Lenke til kommentar
Sitronballong Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Virker bare litt rart, siden vi er 4 stk som har samme pc'en og alle opplever feil av forskjellige slag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå