Gå til innhold

hva skjer med verden rundt oss? klagetråden:P

Anbefalte innlegg

Her kommer ei bøle med drit om verden idag.

Er oppgitt over det ene å det andre så her kommer det ja!

For det første.

Politikerne i landet her som skal "styre" landet på rett vei.

Hvilken vei? nedover ja.

De er jo helt stokk idioter som trur dem kan klare denna jobben, bare se på brebånds-dekninga i landet da.

ikke hele landet en gang har tilgang på nett.

Telenor sa til oss at vi ikke fikk adsl fordi de ikke hadde "mulighet" til det:P hva er det for noe?? så vi fikk adsl fra UPC som er ti ganger bedre:P

why ? Fordi politikerne engang mente at de hadde rett og ekspertene som drev med dette hadde feil.

Jeez.

og enda en ting.

Xbox 360 og konsoller generelt har tenkt til å begynne med MMORPG spill..jaha åssn skal dem klare det a når dem ikke har tastatur? eller mus? hmmm sist jeg sjekket så hadde ikke konsoll kontrollene a,b,c osv.

Og enda en ting.

Paris Hilton.

Hva er positivt med hu i det hele tatt? lager KUN problemer og synger som Britney Spears eller jessica simpson. :no:

hu er støgg og total idiot.! at folk i det hele tatt GIDDER å bruke tid på å se porrfilmer av hu!....

kom med inspill eller ting dere også klager over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Låner med meg en go projector hjem fra jobb i helga. skal bli morro :wee:

ellers så er jeg blakk, og jeg irriterer meg enda over det dustete skjemaet jeg må fylle ut før lærlingesamtalen på mandag.

Jeg kan ikke like meg Meget bra, bra, eller dårlig.... heller ikke det på andre spørsmål heller.

Dessuten er jeg irritert fordi kantina stenger halv 1., og jeg ikke rakk å kjøpe meg lunsj før kantina stengte.

Kantina irriterer meg også grenseløst, da kjerringa som driver den er uhygjenisk, og ikke kan lage mat, og ivvertfall ikke nok.

Lenke til kommentar

At folk starter tråder om verdensproblemer og så begynner å syte og klage om slike banale småting kan vel anses som et tegn på at verden går nedover. Vi har vel en klagetråd fra før. Hvis dette skal være en tråd om hva som skjer med verden rundt oss, så går det vel an å komme med litt mer presserende problemer enn dette:

[Paris Hilton] er støgg og total idiot.! at folk i det hele tatt GIDDER å bruke tid på å se porrfilmer av hu!....

Det er tomt for øl i kjøleskapet

tom for pianøtter

Xbox 360 og konsoller generelt har tenkt til å begynne med MMORPG spill..jaha åssn skal dem klare det a når dem ikke har tastatur? eller mus? hmmm sist jeg sjekket så hadde ikke konsoll kontrollene a,b,c osv.

Håper noen av disse er ironiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...