Yeahright Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Lurer på å sette opp en ny maskin og vil ha det stille. Så lurer jeg på hvilken Intel prosessor er kaldest. Grunnen til at jeg spør er at de som er dobbel kjerne ser ut til å ha lavere frekvens, og da tenker jeg mindre varme og mindre støy fra vifte. Noen som har noen synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja. Du kan kjøpe en av de kraftigste prossesorene og kjøpe deg en Noctua NH-u12F. Den er stille, 16db, og vil holde din prossesor kald. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 du må se etter prosessorer med lavt inntak av watt, da vil du få en stille prosessor, eller se etter en stille prossessor kjøler som gjør susen like bra Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 En e6300 som du undervolter pruduserer ikke stort med varme. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Takker for svar folkens! Akkurat det jeg var på jakt etter, Hellemyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå