Nisselord Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg skal skaffe meg ny mobil nå; og lurte på om noen har noen erfaring med Samsung T100. Er det bra? eller er det andre mobil jeg burde sjekke ut? jeg vil IKKE ha nokia (absolutt ikke!) og den burde ikke koste mer enn 4500... Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Glemte: Det skal ikke være med abo.! Lenke til kommentar
steinih Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Er ikke det den telefonen med sinnsykt dårlig batterikapasitet da?? Har ingen erfaring med telefonen selv og den virker kul bortsett fra det med batteriet. Skal foresten ha meg ny mobil selv, men klarer ikke å bestemme meg. T68i, 7210 eller er det andre som er bedre? /steinih :smile: Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 01:42, skrev steinih:Er ikke det den telefonen med sinnsykt dårlig batterikapasitet da??Har ingen erfaring med telefonen selv og den virker kul bortsett fra det med batteriet.Skal foresten ha meg ny mobil selv, men klarer ikke å bestemme meg. T68i, 7210 eller er det andre som er bedre?/steinih :smile: batterikap.=60-90 timer. synes ikke det er FOR rævva. riktig nok sandby; men taletiden var vist på 3,3h - det er ikke det beste, menmen. noe jeg kan leve med. er jo ikke mye på steder det er umulig på lade den heller... (så-å-si aldri...:|) Lenke til kommentar
steinih Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Syns egentlig 60-90 timer standby er lite mtp at den synker fort ved litt bruk. Og batteriene blir jo ikke bedre ved ofte lading heller. T68i f.eks har jo 300t standby og 8 timer tale. Det er ganske stor forskjell det! Som du skjønner er batterikapasitet ganske viktig ved valg av telefon for meg :smile: For min del står det mellom T68i eller 7210, men det er fordeler med den ene telefornen som den andre ikke har og vice versa. Er foresten åpen for andre forslag hvis noen skulle ha det :smile: /steinih :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå