oOF Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er fadder til et lita tulle som blir 1 år i helga og trenger sårt tips til gave til henne. Tips mottas med takk og enda en takk! Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er alltid fan av å gi noe jeg tror jent/guttungen kommer til å bli fornøyd med og gi faen hva den såkalte forelder ønsker seg, man gir da en presang til ungen og ikke foreldrene... Wey, congrats, her gir jeg deg en klesdrakt til ungen sånn at an slipper å bli skitten det første halvåret, sigh... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) En baby på ett år har ikke peiling på hva som foregår uansett, så å tenke på hva UNGEN vil ha er jo helt uten mening. Det er jo hovedsaklig foreldrene du egentlig gir gaven til. Ungen er jo knapt bevisst på seg selv. Det mest vanlige er en sølvting, f.eks. en sølvrangle e.l. får kjøpt hos alle gullsmeder. Sølv er ikke så dyrt, får en fin sak til rundt 2-300kr. Bare å spørre de i kassa hva som er bra faddergave. Ungen gir jo blanke i hva den får, han bare babler, sikler og griner uansett. Endret 28. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Okej, gi ungen en støgg grå boks eller en artig skinnende ting som an finner artig.. Nei ungen gir jo seff faen og gjør det som er minstt praktisk (GØY!).. Husker mine foreldre fant en presang til en nevø som var billig og heeeeelt unødvendig, men ungen var storfornøyd resten av julaften. ka kjeledress han fikk var så _lite_ viktig. Korfor skal du gi foreldrene presangen? Det eneste fordelen jeg kan si med å gi foreldrene presangen er å tjene poeng hos den familien som har fått unge. Får min søster unge en gang, så skal ungen honnes få de mest useriøse presangene som finnes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå