GeirGrusom Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Linette døde fra oss i dag, på grunn av at hun ikke tålte narkosen når hun skulle steriliseres... Jeg savner deg, pusen min. Aller mest at du la deg inntill magen min om natten når jeg sov, og malte så høyt at jeg våknet. Og at du skjøt halen i været når jeg kom hjem, og gned deg intill anklene mine. Tilogmed at du har klort i stykker teppet og sofaen vår, at det er jord i hele stua, fordi du ikke kunne holde deg ute av potteplantene. Jeg savner at ting forsvant "mystisk" nok under sofaen Du ble kanskje bare 6 måneder gammel, men det kjennes som vi har hatt deg i hundre år. Linette - R.I.P. Juli 2006 - Januar 2007 Vi savner deg Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kondolerer.. Har katt på 2 år som er lik din.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kondolerer så mye... Er desverre smertelig klar over hvor mye en pus betyr den dagen den ikke er der mer... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 har katt selv, og når jeg leser om dette blir jeg trist inni meg. Forstår deg grusomt godt. Katter er noen koselige dyr, og fine venner. leit å måtte høre rip Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg forstår hvordan du har det. Har opplevd å miste katten min selv. -Erlend Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Trist å høre! Men du fikk meg til å smile ved å lage en slik post med det brukernavnet Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvil i fred lille pus. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Neida... Stakkars pusen Endret 26. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Å dra til dyreklinikken var det værste jeg noensinne har vært med på... Hun var helt stiv, og kald... Hun er den eneste katten jeg vet om som klarte å åpne skuffer, og dører, noe som var ganske irriterende når hun var i live, men når jeg tenker på det, var det mer en det jeg klarte når jeg var 6 måneder.. Tømte doen hennes for siste gang nå. Pusen min... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Gruer meg til jeg mister min. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøp deg en hund neste gang . . . Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 poor linette, hva har du tenkt å gjøre nå? kondolerer. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Kjøp deg en hund neste gang . . . 7805765[/snapback] Katter lever gjennomsnittelig veldig mye lengre enn hunder, dessuten er jeg ikke så hundefan. Vi skal nå få en katt til(Som i utgangspunktet heter monique, med helt utrolig mye pels, som vi hadde bestemt oss for for 2 uker siden.I déen var at Linette skulle ha noen å leke med mens vi var på jobb, og skole... SKal få en ny kattunge etterhvert... håper vi får en som hadde like mye personlighet... det er så tomt her når ingen ødelegger noe Lenke til kommentar
varmit Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Vi har en katt som vi fikk som kattunge nå, den åpner kjøleskapet, skap, dører og har rivd sunt maaaange ullvang-sokker. Er jo verdens fineste katt da Blir lei meg når jeg leser om Linette, jeg vet hvordan det er å miste en katt..... Katter er koselige dyr, og veldig mye mindre arbeid enn med en hund! Bilde av katten min: Endret 27. januar 2007 av varmit Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Så utrolig fin katt Lenke til kommentar
varmit Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jo takk, Linette var jo kjempefin hun også! Har ikke noe forhold til rasekatter jeg da, synes dog alle katter er fine! Så får man et så bra forhold til en katt.... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kondolerer Kjekt med katt ja. Katten in kommer ned til meg hver morgen og legger seg inntil meg Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kondolerer.. Jeg elsker katter selv.. Hadde 2 katter som var brødre, men vi måtte avlive de da de var 10 år fordi den ene av de angrep en Hund med eier.. (Han hatet forøvrig hunder ettersom en hund bet av nesten hele halen da han var yngre..) Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kondolerer. Gruer meg til min katt dør. Hun begynner å dra på årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå