m0zzdart Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg trenger en trådløs router. men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe!? Forslag? takker Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ta en titt her for gode routere: http://www.smallnetbuilder.com/index.php?o...pper&Itemid=156 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 egen erfaring; Anbefaler: Linksys (på det varmeste), SMC, Dlink Merker du bør holde deg unna: 3com, zyxel Du bør også se an litt på miljøet routeren står i. Er det et stort hus/mange vegger? Er det betongvegger? Står den f.eks. i et lite datarom rett under et bad med flisgulv? Jeg ville uansett lagt til et par hundrelapper og kjøpt en linksysrouter med MIMO-teknologi. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Har en linksys fra før av. det er det verste jeg har vært borti. så jeg kjøper ikke linksys. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har en linksys fra før av. det er det verste jeg har vært borti. så jeg kjøper ikke linksys. 7806996[/snapback] Hvilken da? hva er problemet? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 dårlig alt med linksys. ferdig med det diskuterer ikke det jeg skal bare ha en router som er bedre enn links på rekkevidden. og så skal den være 108 mbp Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 okei.. Greit. Vel, dersom du skal ha noe som tar rekkevidde, er et fint stikkord MIMO, som betyr Multiple Input, multiple output.. Den benytter seg av flere radioenheter og antenner som sender og mottar for å få best mulig signalstyrke.. Men avhenger også litt av produsenter. Har hørt bra ting om Linksys (de er jo tross alt eid av Cisco) Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 skal ikke ha linksys ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå