Gå til innhold

Hvilken Ram kan/bør jeg kjøpe?

hsvendse

Anbefalte innlegg

Lurer på hva slags ram jeg kan/bør kjøpe hvis jeg skal kjøpe 1 gb mer ram til pcen min.. Finner ikke helt samme typen som ramen som er i maskina nå, og jeg har lite greie på hva slags ram som passer ilag i maskina.. Håper noen kan hjelpe :) Nedenfor er noe av det som er i maskina.

DFI Lanparty NF4 SLI-DR hovedkort

Corsair TWINX1024-4400C25 DDR-DIMM 1024M Kit w/two matched CMX512-4400 CL2.5 DIMM

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz OEM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hva slags ram jeg kan/bør kjøpe hvis jeg skal kjøpe 1 gb mer ram til pcen min.. Finner ikke helt samme typen som ramen som er i maskina nå, og jeg har lite greie på hva slags ram som passer ilag i maskina.. Håper noen kan hjelpe :) Nedenfor er noe av det som er i maskina.

DFI Lanparty NF4 SLI-DR hovedkort

Corsair TWINX1024-4400C25 DDR-DIMM 1024M Kit w/two matched CMX512-4400 CL2.5 DIMM

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz OEM

7801824[/snapback]

?

Lenke til kommentar

Siden du har to brikker ville jeg vurdert å heller kjøpe 2*1GB og selge de gamle. Men du KAN kjøre tre eller fire brikker hvis du har plasser nok på hovedkortet, problemet er at det vil kjøre en del treigere.

Litt vanskelig å hjelpe deg basert på det du har skrevet så langt, serlig når det ikke er sikkert at du er klar over "konsekvensene" ved å kjøre tre eller flere RAM brikker på AMD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...