Joachim_F Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 PC-versjonen av Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 vil utvikles av GRiN, og være spesialdesignet for plattformen. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Denne setningen føler jeg det har gått igjen det siste året: ..vi kan se frem til forbedret og mer realistisk grafikk, blant annet takket være nye effekter og en oppgradert fysikkmotor. Ikke noe kritikk til deg Joachim, men spillutviklerene må snart finne på noe å si som kanskje kan skape litt interesse. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jess, da var PC versionen av GRAW2 dødsdømt. PC versionen av det første GRAW kvalmende dårlig og utenom map-designet hadde det ingen likheter med konsollversionen. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 GRAW var dårlig ja, men Vegas var jammen verre. Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg likte GRAW jeg... Gleder meg til nr. 2, men gruer meg til systemkravene Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Haha "dette ville ikke paven ha likt" genialt joachim Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hvis graw2 på pc blir slikt som graw1, "fake" aa, UTROILIG dårlig performance osv, så blir dette spillet et flopp fort tror jeg.. samt at på 1'ern var jo AI'en pissdårlig, iallefall IMO, de gjorde liksom så mye rart.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Eneste som irriterer meg om GRAW er at fiendene hører/ser deg med engang, er null sjangs å snike seg inn på en gruppe (selv om du er langt unna) og slakte dem. De vet sånn alltid hvor du er og det er utrolig irriterende til tider. Hvordan skal du være en ghost hvis du ikke kan "snike" deg litt rundt Ellers så liker jeg spillet, håper 2'ern fikser på AI'en. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 synes graw 1 var helt greit, dog litt plagsom på et par brett da du ble droppa alene. fienden har også litt vel god hørsel til tider. ser fram til 2'ern, spesielt om den blir slik som beskrivi i artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg