Gissan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ble bedre når det ble beskjært litt. :!: Og t-skjorten har du kjøpt på spreadshirt.net? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Syntes det ikke var så bra. Funket ikke for meg. Fjest var for utbrent, og de nye verisjonene var alt for overredigert 7811015[/snapback] Så du og marius likte orginalbildet bedre enn det redigerte? Gidder dere kanskje vise oss hvordan man bør redigere det for å få det litt kulere? Jeg er alltid ute etter gode ideer jeg Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Ble bedre når det ble beskjært litt. :!: Og t-skjorten har du kjøpt på spreadshirt.net? 7811131[/snapback] kjøpt på spreadshirt ja syns bilde var fortsatt en god ide jeg, kanskje ikke så ekstremt vellgjort redigering. men pytt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har jeg ikke sagt at jeg likte orginalen heller. Etter min mening et bilde som jeg hadde slettet før det nådde pc'en. Jeg syns ikke bildet har noe å gå på, sorry. Marius Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har jeg ikke sagt at jeg likte orginalen heller. Etter min mening et bilde som jeg hadde slettet før det nådde pc'en. Jeg syns ikke bildet har noe å gå på, sorry. Marius 7814769[/snapback] Er enig med Marius her og, men jeg ville ikke slettet bildet. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 eneste grunnen jeg la ut bilde for var bare av den simple grunn at jeg kjedet meg veldig, og fikk blitzen til og flashe opp meg. Hadde ikke reknet med noe kjemperespons heller, men fikk jo mye mer en forventet så ble et vellykket bilde for min del Lenke til kommentar
puts Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Synes det var et ok bilde, fin idé, men det har som andre har nevnt mye å gå på. Skjevt og litt mye støy. Tror det kunne blitt bedre om rommet hadde vært helt mørkt. Da hadde man kanskje ikke sett at det var et kamera du holdt, og på den måten fått en litt "supernatural" effekt. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 kvaliteten var temmelig dårlig ja, aner ikke hva som gjør det, gammelt kamera dog, så kan vell vere mye møkk på linsa eller.no eller bare teite innstillinger. Kameraer er ikke min sterke side. mørkt, er ingen dum ide, skal testes straks. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 ok, nå har jeg tatt det samme bildet bare at det er mørkt, men det er veldig veldig mye støy og bildet ser igrunnen helt jævlig ut, tuklet litt med noen innstillinger, og det ser ikke ut som det hjalp Så kan noen fortelle meg hva ISO på kameraet er? anyway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå