SCV Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) er ingen fotograf i det hele tatt, er heller ikke fotogen. Men fant iallefall mitt akkurat passe OK kamera og blitza litt rundt i huset, så her er meg med fingern sann halvplassert forran blitzen. Edit: så kanskje litt veldig EMO ut der, det var da ikke meningen Endret 26. januar 2007 av SCV Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tør jeg spørre deg hva som er meningen med bildet? En person som blitzer rundt i hytt og gevær gir meg ingen ting.. :\ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Det kan du få spørre om vet du. Det var overhode ingen mening med bilde, jeg gikk bare rundt i huset og kjedet live av meg og tok et bilde med fingern forran blitzen. Så postet jeg der her som alle andre gjør. Så stort sett bare av ren kjedsomhet. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det kan du få spørre om vet du. Det var overhode ingen mening med bilde, jeg gikk bare rundt i huset og kjedet live av meg og tok et bilde med fingern forran blitzen. Så postet jeg der her som alle andre gjør. Så stort sett bare av ren kjedsomhet. 7802661[/snapback] Er det nødvendig å plage oss med at du kjeder deg da?? Hva ønsker du egentlig med det bildet der? S Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Igrunnen ikke Snakenor. Var bare for og drepe tid. Lukk tråden om dere vil, jeg vil vell heller ikke noe særlig med bildet. Bare og vise det av ren kjedsomhet. kanskje litt feil forum og poste bildet i også men. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Her er et lite klipp fra reglene for bildekritikken: - Kritikken skal være konstruktiv - altså inneholde informasjon om hva du liker/misliker, og hvorfor- Tilbakemeldinger av typen "Kult bilde" eller "for noe dritt" er ikke konstruktivt. Det hjelper verken fotografen eller noen andre. Når det gjelder selve bildet så bærere det en del preg av tilfeldigheter og kjedsomhet men jeg vil fremdeles påstå at det ligger over snittet av bilden i bildekritikken på grunn av at det har en viss dybde og forteller en historie. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jaja. Kjedet meg litt jeg oxo. Så siden du ikke hadde noen mening med bildet bestemte jeg meg for å gå litt løs på det. Ka tycks? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 hey, Kristallo. Kult og kunne få en såpass god tilbakemeldig av ren kjedsomhet du tolket iallefall bildet 100% riktig, heh. Sjefern: hadde du klart og byttet ut kameraet med en liten ildkule så kunne faktisk bilde blitt en smule kult. Jeg har desverre ikke nok erfaring med PSP til og klare noe slikt, iallefall ikke og få det til og se bra ut. Har heller ikke PSP for øyeblikket. Men ser iallefall at enkelte her inne er fantastisk dyktige fotografer og har peiling på redigering Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå heter det vell PS (PhotoShop) PSP er vell noe folk med fet lommebok, og mye tid til overs bruker.... Enig i at det finnes mange dyktige fotografer og bilderedigerere her, så om du trenger hjelp senere så er det flust av folk som har altfor mye fritid som helt sikkert hjelper deg! Ang. bildet: No coments... Marius Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke for oss *host* pirater. drev og brukte Gimp før, sikkert kjempeprogramm, men uvandt og bruke det når man er vandt med PS(P) Joda, her er en hel del og har utmerket meg de flinkeste tror jeg, og du er blandt dem Marius, sett et par av bildene dine her på Bildekritikk delen ja keep up the good work. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå heter det vell PS (PhotoShop) PSP er vell noe folk med fet lommebok, og mye tid til overs bruker.... Tja, PSP kan også være PaintShopPro som er et absolutt dugelig bilderedigeringsprogram... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå heter det vell PS (PhotoShop) PSP er vell noe folk med fet lommebok, og mye tid til overs bruker.... Tja, PSP kan også være PaintShopPro som er et absolutt dugelig bilderedigeringsprogram... 7802996[/snapback] Ok, har aldri brukt det så det streifet meg ikke.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 koblet ikke jeg heller, aner ikke hvorfor jeg kalte det PSP selv og jeg har brukt Paint Shop Pro en hel del O_o Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Når du spør så måtte jeg jo prøve. Men jeg syntes ikke det vle noe fint med en ildkule. (ihvertfall ikke den jeg laget.) Så det ble en lysende røykkule isteden. Bedre enn kameraet ihvertfall. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Sjefern: Greit om eg mekka litt på biletet ditt? Gjorde eit kjapt forsøk på ei slags ildkule no. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ..og der ble et skamkjedelig bilde faktisk ganske kult! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Var noe rart med kula di oxo. Kan liksom ikke sette fingeren på det. Men det var jo uansett like bra som det jeg laget med røyk! Kanskje jeg skal prøve meg litt mere og få til noe som jeg liker... Edit: Slik! Nå ble det en "ekte" ildkule Endret 26. januar 2007 av Sjefern Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 haha, dritkult Så ble faktisk et gørrkjedlig bilde faktisk litt kult Takker Sjefern og Earendil litt vell mye blur og cheesy bakgrunn, men ideen er bare for kul. harf! -Fred ut- Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Syntes det ikke var så bra. Funket ikke for meg. Fjest var for utbrent, og de nye verisjonene var alt for overredigert Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Syntes det ikke var så bra. Funket ikke for meg. Fjest var for utbrent, og de nye verisjonene var alt for overredigert 7811015[/snapback] Er nok enig der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå