BLu3 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har et modem som lyser 3 grønne lys, men alikevel så har jeg ikke nett. har en speedtouch 500 modem. det hele startet med at jeg gikk inn i thomson sida, og klikket på reset default, på system... så begynte routeren å rs. det jeg tror er at alt har rs helt. alle instillngene osv. Lenke til kommentar
Tormentor100 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har et modem som lyser 3 grønne lys, men alikevel så har jeg ikke nett. har en speedtouch 500 modem. det hele startet med at jeg gikk inn i thomson sida, og klikket på reset default, på system... så begynte routeren å rs. det jeg tror er at alt har rs helt. alle instillngene osv. 7801743[/snapback] Hvem er din nettlevrandør? Lenke til kommentar
BLu3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 telenor f j o r t e n t e g n Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Prøvd å sette opp PPOE, osv på nytt? Lenke til kommentar
BLu3 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 det funker nå, måtte sette opp ny nettverkstilkobling, og sette opp ppoe elns på nytt.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå