Gjest Gjest_Noname_* Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Går det an å bruke agurk til dildo?? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det gjør det nok. Men for sikkerthets skyld, ta et kondom rundt, så du er trygg i tilfelle den brekker eller noe uventet skjer Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Går det an å bruke agurk til dildo?? 7801703[/snapback] Vil vel funke i teorien, men om det er spesielt anbefalt kan jo diskuteres. Viktig at ikke noe forsvinner inn hvertfall Jeg husker jo historien om jenta med bananen som måtte grave bananen ut av seg selv etterpå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det gjør det nok. Men for sikkerthets skyld, ta et kondom rundt, så du er trygg i tilfelle den brekker eller noe uventet skjer 7801707[/snapback] Snakker vi av erfaring ? Hva med å kjøpe deg en dildo istedet ? Så er du trygg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dildo er for pingler 7801734[/snapback] Da vil jeg tro vi snakker om trolling her Desverre. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 trur vi snakker om noen som ikke tør å kjøpe seg dildo eller rett og slett ikke gidder å bruke penger på det. Kondomen er jo for å beskytte deg da -gjest- som den vanligvis gjør og Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nei, jeg snakker ikke av erfaring. Men et hvert menneske med normalt intelligens klarer å tenke seg frem til slike ting. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vask den godt i varm vann først, så du blir kvitt sprøytemidler og andre tvilsomme ting som potensielt kan være irriterende for ømfintlige områder. Kondom er som nevnt også en ekstra sikkerhet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 "En fin huskeregel er at det du kan ha i munnen kan du også ha i kjeden" - Klara-klok.no Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 *** Feil bruk av gjestefunksjon til trolling. 2 stk innlegg fjernet. Tråden vurderes til å være av usaklig art, og stenges kort og greit på bakgrunn av svarene trådstarter har kommet med - og som også er blitt slettet. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg