Tormentor100 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg trenger hjelp med to rutere. Den ene er fra nextgentel type netopia 3351 og den andre er en D-Link 524. Jeg prøver og sette opp en teamspeak-server og kommer ingen vei. Jeg har fått åpnet de portene jeg trenger på netopian og teamspek serveren funger når jeg ikke har koblet opp D-Linken. Straks jeg kobler opp D-Linken kan ingen koble seg til serveren. Jeg har prøvd stort sett alt av port åpning og virtuel server på D-Linken. Hva gjør jeg galt?? Venligst hjelp meg, på forhånd takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det enkleste er å sette opp D-linken som switch + ap. Dette gjør du ved å slå av DHCP (LAN) i den og så kun bruke lansiden. (ikke koble noe til wanporten). Lenke til kommentar
Tormentor100 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Det gikk ikke, har prøvd litt fram og tilbake nå, men det fungerer ikke. D-Linken finner ikke nett når jeg plugger netopian til lan porten... Sukk... Uansett takk for tipset Lenke til kommentar
Tormentor100 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Problem løst!! YES! YES! Trenger ikke mere hjelp, men takk til de som har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå