You&Me Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 I dag har Amentio plutselig satt ned Samsung LCD-TV LE40F71B til 16229 kr. Tidligere i dag var prisen helt nede i 15800 kr (vet ikke hvorfor de har satt opp igjen). Men uansett hvordan man vrir og vender på det må da dette være et vanvittig godt kjøp? Den har ligget å vaket rundt 20k de siste ukene Tror dere at dette er en midlertidig prisnedgang og at det lønner seg å bestille den nå? Kommer ikke på lager før 01.02, men jeg er helt sikker på å kjøpe den hvis jeg får den til en slik pris. Burde man slå til eller vil de andre netshoppene følge etter? Ser PC Express også har satt den ned til 16600 kr. Lenke til kommentar
Tredemølla Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Bestilte i går, valget sto mellom den og Samsung LE40M71B : https://prisguiden.no/product.php?productId=55195 Får håpe lagerdatoen er reell.... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 I dag har Amentio plutselig satt ned Samsung LCD-TV LE40F71B til 16229 kr. Tidligere i dag var prisen helt nede i 15800 kr (vet ikke hvorfor de har satt opp igjen). Men uansett hvordan man vrir og vender på det må da dette være et vanvittig godt kjøp? Den har ligget å vaket rundt 20k de siste ukene Tror dere at dette er en midlertidig prisnedgang og at det lønner seg å bestille den nå? Kommer ikke på lager før 01.02, men jeg er helt sikker på å kjøpe den hvis jeg får den til en slik pris. Burde man slå til eller vil de andre netshoppene følge etter? Ser PC Express også har satt den ned til 16600 kr. Det var i går prisen var nede i 15.800,-, antar du leste min post i en annen tråd. Uansett, til denne prisen er det et røverkjøp. Jeg er svært fornøyd med mitt, og jeg betalte mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå