Punk/rock Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hei, bare lurer på hvem / hvor har det beste gearet du kan finne? Har en lvl 21 Mage som eier om trent alt.. Hvor bør jeg dra? - Har Umbra's armor btw Endret 26. januar 2007 av Punk/rock Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skriv i topicen hvilket spil det gjelder, så kan jeg kanskje hjelpe Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er et hemmelig rom i black rock caverns hvor du kan finne et nesten fullt sett(mangler hjelm) med levlet light armor. Hvis du gjør questet caught in the hunt i bravil så kan du få nesten fullt sett med levlede våpen. Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Oblivion.. - Okey, men er dette bedre enn Umbra's Ebony Armor? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Det er hvertfall lettere, hvor bra det er i forhold til umbras ebony armor avhenger av hvilket level du fikk det på*. Ganske sikker på at umbras armor er levlet... Max armor rating er 85, det er ikke noe større problem å nå det med light armor. *Edit: det avhenger selvfølgelig også av ditt skill level på light vs heavy armor. Endret 26. januar 2007 av Kahuna Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er et hemmelig rom i black rock caverns hvor du kan finne et nesten fullt sett(mangler hjelm) med levlet light armor.Hvis du gjør questet caught in the hunt i bravil så kan du få nesten fullt sett med levlede våpen. 7802186[/snapback] Hvor er rommet? Hvor er caven? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Black_Rock_Caverns Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Uansett, beste armor er Deadric Armor, på level 20+++ Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du får gode belønninger når du fullfører Daedric quests enten i form av våpen, armor/klær eller annet equipment. Her er listen over alle daedric questene og hva du får i belønning for å fullføre dem. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Uansett, beste armor er Deadric Armor, på level 20+++ 7808744[/snapback] Er det egentlig det? Du maxer uansett ut på 85, noe du som sagt også oppnår med light armor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Alltid trodd at Umbra's Armor var den beste jeg? Kanskje jeg bare mimrer til Morrowind tidene? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det beste komponerer du vel uansett selv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Joda, men hva som er det beste "standard" er noe de lærde strides om Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er et hemmelig rom i black rock caverns hvor du kan finne et nesten fullt sett(mangler hjelm) med levlet light armor. 7802186[/snapback] Var nettopp i black rock caverns , men det eneste spesielle jeg fikk var en Mithrill hjelm med detect life. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Samme her, fikk ikke noe annet enn et sverd. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Okaay? Dere var i det *hemmelige* rommet? Det med piratskipet(!) og spøkelsene? I følge UESPwiki skal du finne nesten fullt sett med light armor der første gangen du går inn, levlet. Jeg var der på level 20 og fant nesten fullt sett med glass armor, manglet bare hjelm og skjold. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Var i rommet med piratskipet ja. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det var rart, nå var det ikke så mye i kistene akkurat, det meste plukket jeg fra piratene etter at jeg hadde gjort dem dødere... Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Den tøffeste/beste itemen jeg vet om en "skull of coruption". den lager en ond klone av fienden som sloss mot den. KONGELIG!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvor får man den? Vanlig Oblivion elle rmed Mods? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå