abene Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Google tilbyr nå søk i YouTube, men de to tjenestene Google Video og YouTube skal fortsatt drives hver for seg. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Blir varm i hjertet hver gang jeg ser en nyhet om Google.. De blir bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er så vant med overskrifter om advokatmat at jeg leste: Google saksøker YouTube. Men da jeg kom litt nedover i materien så var jo dette en strålende ide. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er så vant med overskrifter om advokatmat at jeg leste:Google saksøker YouTube. Men da jeg kom litt nedover i materien så var jo dette en strålende ide. 7801557[/snapback] Hvorfor ville Google saksøke sitt eget selskap? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Selvfølgelig ingen grunn til det. Det var bare slik jeg oppfattet overskriften. Saksøkinger av bedrifter i IT-verdnen er så vanlig at jeg ikke så det før jeg hadde begynt å lese teksten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Artig, fast har jo tidligere levert søkemotoren til youtube Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ble forundra når jeg skulle søke etter en video på google video, også ble jeg vidresendt til youtube Men bra det, letter å finne filmer da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, utrolig bedre video.google har blitt ja merker jeg. Blir mindre jobbing ^^ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Brukere som søker etter video med Google Video vil få treff fra YouTubes videoer, og vil kunne avspille disse videoene. Google har i fremtiden planer om å kunne finne frem videoer uansett hvor de befinner seg på nettet. Trudde det snart var nok sånne sider no. Har inntrykk av at det dukkar opp nye heile tida. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ach.. synes google video og youtube kunne fusjonert. Google video har bedre videokvalitet, så det hadde vært genialt om youtube også fikk det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Trudde det snart var nok sånne sider no. Har inntrykk av at det dukkar opp nye heile tida. 7803632[/snapback] Nye hva? Nok av søkemotorer? Skjønner ikke helt hva du mener ach.. synes google video og youtube kunne fusjonert. Google video har bedre videokvalitet, så det hadde vært genialt om youtube også fikk det. 7803714[/snapback] Google Video har jo rævva videokvalitet da i forhold til youtube.. Endret 26. januar 2007 av Steina Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Sider/søkemotorer som lar deg finne filmar frå fleire av dei populære videosider. Google har ikkje akkurat funne opp noko nytt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå eier jo google begge sidene, syns ikke at det er noe galt i at man faktisk fra google kan søke seg inn på google sine sider, eller jeg vet ikke ttt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Ikkje noko galt i det. Er bare naturleg at dei prøver å utnytte Youtube for det det er verdt med tanke på kor mykje pengar dei brukte på oppkjøpet. Det første innlegget mitt var bare ein kommentar mot at det virker som "alle" kjem med denne typen tilbod no. Meinte ikkje at Google ikkje kan kopiere desse. edit: Bruk av ordet "kopiere" er kanskje litt feil, men eg satsar på at dykk forstår poenget. Endret 26. januar 2007 av ttt Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg ville ha likt om de hadde fått bedre kvalitet på videoene. F.eks. google-video hadde hatt høyere oppløstning, og youtube samme som nå, ellerm motsatt. Men de har vel ikke råd til det nå som de har brukt 10 millioner kroner på youtube. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 nærmere 10 milliarder enn millioner. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Foretrekker måten google video viser videoen på. Synes bildet på youtube er så innmari lite. edit: bildekvaliteten på video google og youtube er sånn ca akkurat den samme, begge er 320x240, bare at google video strekker bildet fysisk større Endret 27. januar 2007 av the_zombie Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 bildekvaliteten på video google og youtube er sånn ca akkurat den samme, begge er 320x240, bare at google video strekker bildet fysisk større 7810872[/snapback] Var dette jeg egentlig mente. Når det gjelder at det kommer fler og fler aktører mener jeg det bare er positivt. Det kalles konkurranse; som er en vesentlig grunnsten i samfunnet i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå