Nicolasn Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hjemme har jeg en stasjoner PC som begynner og bli ganske så treg, den er full av pc spill, og diverse andre filer. Det er dog ikke jeg som bruker den men min mor, og hun synes den er altfor treg. Jeg vet jeg kan formatere maskinen, men da blir alle dokmenter og bilder slette, så jeg lurte på om det finnes noen form for program som kan brukes til å fjærne unødvendig data, logger, bugs, små-virus, etc etc, uten å slette filer du vil beholde? Endret 26. januar 2007 av Nicolasn Lenke til kommentar
Zinixa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei! Vet om et program som hetter Cleaner. Den sletter vertfall logg. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva med å bruke ccleaner til spyware. Uninstall alle ting som ikke brukes lenger. Slette skrivebordsikoner og filer som ikke brukes. Ta en disk opprydning. Fjerne programmer som starter opp med windows. (på kjør. msconfig) Full virusscan.) Deretter diskdefragmentering.. Skal gjøre susen... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Uninnstal alle programmer som ikke brukes, kjør Ccleaner og diskoppryding... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå