Gå til innhold

Ny Pavilion fra HP?

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner noe til denne:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=74947

Kan være et interessant case for noen venner jeg er litt på ukikk etter rimelig laptop til. De ønsker kun en Internett/Office maskin, kravet er vel strengt tatt kun 15,4", WLAN, 512MB, min. 60GB HD og XPH. Prisen bør ikke gå over 6500,-. Jeg har informert klart om at man får det man betaler for, og at man ikke kan forvente seg en spill PC til denne prisen. Det er forstått og akseptert. Så er det noen som kjenner til andre maskiner, skrik ut :)

/Ola

Endret av opresterud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den Pavilion -PC'n var faktisk ikke så stygg i forhold til de andre :)

7801424[/snapback]

Enig, det var litt derfor jeg kikket på den. Samt at den kommer med 80GB disk og 1GB minne. Men det finnes fryktelig lite info om den på HP sine sider så langt, kun spec men ingen bilder og manualer.

Lenke til kommentar

7801424[/snapback]

Enig, det var litt derfor jeg kikket på den. Samt at den kommer med 80GB disk og 1GB minne. Men det finnes fryktelig lite info om den på HP sine sider så langt, kun spec men ingen bilder og manualer.

7801500[/snapback]

Den har blitt solg over en lengre periode med billigprosessor celeron så den er ikke akkurat ny på markende...

Disign tykk og klumpete vet ikke om dette bør roses i forhold til mange av HP sine nye produkter men men smaken er som baken.

Lenke til kommentar

7801424[/snapback]

7801500[/snapback]

Den har blitt solg over en lengre periode med billigprosessor celeron så den er ikke akkurat ny på markende...

Disign tykk og klumpete vet ikke om dette bør roses i forhold til mange av HP sine nye produkter men men smaken er som baken.

7801983[/snapback]

OK. Har du produktnummer den har vært solgt som tidligere, så jeg kan gå inn på sidene til HP og laste ned litt mere dokumentasjon?

Lenke til kommentar

7801424[/snapback]

7801500[/snapback]

7801983[/snapback]

OK. Har du produktnummer den har vært solgt som tidligere, så jeg kan gå inn på sidene til HP og laste ned litt mere dokumentasjon?

7801996[/snapback]

Nei men ring Netshop for det er de bla annet som har solgt den i lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...