Howard B Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ser litt tvilende på den jeg og. Men det kunne jo ha vært du som hadde lagt den inn Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nah.. synes plextor kunne holdt seg unna brennere nå. De laget kvalitets cd-brennere for flere år siden; ja. Men dvd brennerene deres er bare overpriset rebrandet bullshit (ikke at liteon er bullshit, men når det blir overpriset kun pg.a. plextormerket...så). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nah.. synes plextor kunne holdt seg unna brennere nå. De laget kvalitets cd-brennere for flere år siden; ja. Men dvd brennerene deres er bare overpriset rebrandet bullshit (ikke at liteon er bullshit, men når det blir overpriset kun pg.a. plextormerket...så). 7850235[/snapback] Med unntak av Plextools. Har du ikke behovet for Plextools så har man ikke behovet for et Plextor drev. Jeg selv bruker Plextools veldig mye og til min type brenning og derfor kjøper jeg Plextor fordi jeg ikke kan leve uten Plextools. Derfor liker jeg å betale litt mer for å få de funksjonene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nah.. synes plextor kunne holdt seg unna brennere nå. De laget kvalitets cd-brennere for flere år siden; ja. Men dvd brennerene deres er bare overpriset rebrandet bullshit (ikke at liteon er bullshit, men når det blir overpriset kun pg.a. plextormerket...så). 7850235[/snapback] For det første er det ikke "bare rebrandet", og de dekker en nisje ingen andre dekker. Om du ikke er opptatt av disse nisjefunksjonene, så er det vel bare å la være å kjøpe de? Hvorfor skal de holde seg unna brennere av den grunn? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå