FCW Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Har en haug med gamle VHS filmer som jeg tenkte jeg skulle kopiere over til PC (og evt. DVD). Har prøvd med Windows moviemaker, og det funker. Føler allikevel at ting kanskje kunne vært bedre. Av HW har jeg et ATI 9800pro AIW. Noen forslag til alternativ programvare som kan gjøre jobben? FC Edit: Avid freeDV?? Endret 26. januar 2007 av FCW Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er ikk helt sikker, men jeg mener at Nero 7 har den funskjonen.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Flyttes til rett kategori. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har også haugevis av VHS- og Beta-kassetter som jeg for tiden overfører til PC ved hjelp av en TerraTec Grabster og deretter redigerer og brenner på DVD med Ulead Videostudio 10. Kan lastes ned og brukes i en måned før man må betale. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har en haug med gamle VHS filmer som jeg tenkte jeg skulle kopiere over til PC (og evt. DVD). Har prøvd med Windows moviemaker, og det funker. Føler allikevel at ting kanskje kunne vært bedre. Av HW har jeg et ATI 9800pro AIW. Noen forslag til alternativ programvare som kan gjøre jobben? FC Edit: Avid freeDV?? 7801198[/snapback] Jeg antar alle videoredigeringsprogram kan dette. Så lenge du har enten S-video inn, eller en form for overgang fra analog til digital, tenker jeg dette skal gå bra. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har S-video inn på PCen, men er det noen som vet hva slags kabel man skal bruke? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du skal bruke en S-Video-kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå