xileh Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Litt klønete topic her, men vet ikke hvordan jeg skal forklare den. Har lyst til å lage en side som vist på vedlegget her(dårlig paint tegning) Der: 1 er toppstripe med logo etc 2 er en rad med knapper 3 Hovedvindu med all tekst/bilder 4 Bunnstripe 5 Bakgrunnsfarge Har fått til å lage siden så den ser ut som dette ved hjelp av tabell. Men det jeg ikke får til er at når jeg trykker på en knapp, så skal siden åpnes i hovedvinduet (3) Hvordan skal dette løses? Må jeg lage siden i frames istede, eller går det med tabell på et vis? Er ganske ny med dreamweaver, så alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvordan du gjør det i selve dreamweaver vet jeg ikke.. MEN, under <body> så kan du enkelt og greit slenge på <div align="center"> og en </div> før </body> Lenke til kommentar
xileh Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Hvordan du gjør det i selve dreamweaver vet jeg ikke.. MEN, under <body> så kan du enkelt og greit slenge på <div align="center"> og en </div> før </body> 7802726[/snapback] Har forsåvidt fått til "looken" på siden. Men får ikke til å åpne linkene inn i den samme siden. Har php på maskinen da, så tenkte kanskje det gikk å bruke noe include for å få til dette. Er vel enklest å lage header og footer da, som jeg includerer på hver link som jeg åpner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå