MadRos Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 noen som vet om noen prog som bytter ip Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hva mener du? IP - Internet Protokoll? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 IP på nettverket? Da kan du endre det under nettverksinstillingene. IP på Internet, gjennom et bredbåndsmodem? Nope. No can do. Eneste er å slå av og på modemet og håpe på at DHCP-leasen har gått ut og at du får en ny adresse av leverandøren. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 det er flere innebygde funksjoner i Windows som lar deg bytte ip. den jeg synes er enklest er å trykke Start -> Kjør -> Skriv inn cmd <enter>. skriv inn 'ipconfig /renew' og du får ny ip Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 noen som vet om noen prog som bytter ip 7800754[/snapback] Kan vi få mer info om dine ønsker? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 vel jeg ble utestengt fra en forum, bare fordi aminen var en jævel, han sperret min ip på siden, lurer på om man kan gjøre noe for å komme seg inn igjen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hmmmm, det ville neppe hjuplet å sperre IP-en din, siden den blir byttet i ny og ne. Du kan registrere deg på nytt kanskje? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 "Ny og ne" kan være månedsvis så lenge du har en fast oppkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå