Gå til innhold

Asus G1 tråden

ChrizO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en stortråd Jippi :w00t:

7801955[/snapback]

Det hadde kanskje gjort seg med en egen underseksjon på bærbare data maskiner med samletrådene? Og en sticky med oversikt over bra pcer til det og det behovet så vi slipper å jobber rævva av oss;)

7802290[/snapback]

Jobber ræva av oss? Og hva jobb skal det være? Vel jeg startet kun en tråd i tilfelle noen var interessert i denne maskinen. For min del er ikke dette en nødvendighet siden jeg ikke har noe interesse av å promotere merket. Men siden dette tydeligvis er provoserende eller til irritasjon så fjerner jeg mitt innlegg..

Lenke til kommentar

Begynner å gå OT her, men må bare berømme forslaget dit Delavar, har tenkt at dette absolutt kunne vært pratisk i denne forumdelen selv. Det dukker opp veldig mange tråder ala "pc til 9-10000 til skriving, film og cs". Hadde man kunne lagd noen forskjellige bruksområder med et par alternativer pr område, hadde man spart seg for noen relativt unødvendige tråder. Det er jo tross alt mange av de samme anbefalingene som går igjen.

Lenke til kommentar

@ChrizO:

Delavar var på ingen måte negativ til den tråden du startet. Tror han, akkurat som meg ser verdien av slike erfaringstråder som beslutningsgrunnlag for kjøp av bærbar. Men i dag er det svært vanskelig å finne fram til disse, i og med at de er spredt rundt blant alle andre spørsmål om bærbare. Derfor kunne også jeg tenkt meg en underseksjon på tråder alla dette. Og gjerne en sticky anbefalingstråd (samletråd)

At @jada-jada virker i overkant ironisk, ja!!

Personlig såg jeg fram til erfaringer rundt Asus G1.

@Delavar

Støtter deg på å opprette noen fornuftige underseksjoner på bærbare datamaskiner. Mine forslag er:

* Hjelp til kjøp av bærbar

* Erfaringer/brukertester

Lenke til kommentar
Enda en stortråd Jippi :w00t:

7801955[/snapback]

Det hadde kanskje gjort seg med en egen underseksjon på bærbare data maskiner med samletrådene? Og en sticky med oversikt over bra pcer til det og det behovet så vi slipper å jobber rævva av oss;)

7802290[/snapback]

Jobber ræva av oss? Og hva jobb skal det være? Vel jeg startet kun en tråd i tilfelle noen var interessert i denne maskinen. For min del er ikke dette en nødvendighet siden jeg ikke har noe interesse av å promotere merket. Men siden dette tydeligvis er provoserende eller til irritasjon så fjerner jeg mitt innlegg..

7802335[/snapback]

Ser du ";)", hørt om ironi? hehe. Var ikke siktet til ditt innlegg, men innleggene generelt her på forumet hvor du har en god del samletråder med mye nyttig info og masse løse tråder som ofte inneholder det samme.

Lenke til kommentar
@Delavar

Støtter deg på å opprette noen fornuftige underseksjoner på bærbare datamaskiner. Mine forslag er:

* Hjelp til kjøp av bærbar

* Erfaringer/brukertester

7802477[/snapback]

Vi har forsåvidt en brukertest-kategori, men den inneholder alle typer hardware. Kunne sikkert vært gjort annerledes. Om noen hadde orket å gå over endel tilbud og samle dem i en tråd som oppdateres f.eks noen ganger i måneden så hadde det vært fint, eks:

Anbefalte spillbærbare under 10.000 med 14"-skjerm:

zepto 6214 link til test, hvor fåes den kjøpt

multinote hgl-30 link til test, hvor fåes den kjøpt

Lenke til kommentar
@ChrizO:

Delavar var på ingen måte negativ til den tråden du startet. Tror han, akkurat som meg ser verdien av slike erfaringstråder som beslutningsgrunnlag for kjøp av bærbar. Men i dag er det svært vanskelig å finne fram til disse, i og med at de er spredt rundt blant alle andre spørsmål om bærbare. Derfor kunne også jeg tenkt meg en underseksjon på tråder alla dette. Og gjerne en sticky anbefalingstråd (samletråd)

For all del har ingen problemer med forslaget hans men hadde håpet på en tråd hvor man diskutere litt rundt den aktuelle maskinen istede for å starte en totalt offtopic diskusjon. Jeg for min del liker disse trådene om de ulike maskinene og de hjalp meg veldig mye i forhold til mitt valg når jeg skulle kjøpe, selv om jeg havnet på en bærbar som er lite diskutert. Underseksjoner kan være en ide men synest selv denne delen av forumet drukner i "jeg ønsker xxx" tråder som er nogenlunde lik.

Slenger meg på den offtopic diskusjonen: Hva med en underseksjon hvor man diskuterer de ulike bærbare basert på pris.. 8000-10000, 10000-12000 osv..

Endret av ChrizO
Lenke til kommentar

Etter min mening er det helt klart bedre å gå utfra en antatt bruk enn å starte fordelingen på pris. Noen starter gjerne med et budsjett, men det finnes ofte alternativer som en bedre til denne bruken som finnes over eller under utgangsprisen. F.eks. noen som søker etter spillPC til 6-7000, vet kanskje ikke at man må noen lapper til opp i pris for at det skal funke no særlig. Samme med noen som bare skal surfe og skrive, ikke trenger ei maskin til ti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...