Grievdus Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 har nettopp gjort om hele designet på hjemmesiden min å lurer litt på hva folket her syntes. www.arildhaugen.moo.no Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Burde gjør mer utav banneren som er ganske så stor. Siden er vel for å promotere deg selv så ville hatt flexing i banneren der kanskje ? Du kunne også kvittet deg med "Join vårt treningsforum! klikk her" animasjonen og heller brukt den baren for linker. Så tar du heller og bruker hele bredden på siden for innhold. Ville også kvittet meg med de reklamene til høyre. Og så sentrert hele siden da Endret 25. januar 2007 av Avean Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Avean skrev: Burde gjør mer utav banneren som er ganske så stor. Siden er vel for å promotere deg selv så ville hatt flexing i banneren der kanskje ? Du kunne også kvittet deg med "Join vårt treningsforum! klikk her" animasjonen og heller brukt den baren for linker. Så tar du heller og bruker hele bredden på siden for innhold. Ville også kvittet meg med de reklamene til høyre. Og så sentrert hele siden da 7800639[/snapback] det er en fanside . takk for en god komentar! håper fler kommer med koentarer å kansje ider om hvordan siden skal bli bedre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Beklager, men den var grusom. - Du mangler doctype - Marquee skal under ingen omstendigheter brukes - Tabeller skal ikke brukes til layout - Times New Roman er en grusom skrifttype, iallefall på nettsider - "Siste nytt"-greia er langt fra fin - Menyen ser ut som noe jeg lagde på barneskolen - Headeren sier lite om personen du har fanside for - Siden er ustrukturert og ser lite seriøs ut Beklager, prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå