Gå til innhold

Hvor mange forskjellige passord har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-30 00:00, skrev Truman:

I disse Internettdager har jo alle minst 100 brukerkontoer rundt på forskjellige plasser på nettet og sånt.. Men jeg regner med at noen bruker de samme passordene noen plasser sånn at de slipper å huske minst 100 forskjellige passord.


Så spørsmålet er:

Hvor mange forskjellige passord har du?


 

Hva med aa faar deg et liv, slutt med disse fjortis spaltene...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-01 14:34, skrev tunefish:

Skulle til å svare... men så kom jeg til å tenke... Har jeg noe å lære av denne posten?


 

Nei, tviler sterkt på at du lærer noe. Men det er kanskje kjekt å få en innsikt i hvordan andre er innenfor dette området, se om det bare er du som har mange eller ei.

 

Personlig så har jeg nok rundt 10 passord og like mange brukernavn, alt på forskjellige plasser. Går endel i surr av og til, men jeg finner alltid ut av det :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-01 15:03, skrev InZomnia:

har bare ett passord :smile: egentlig kjempedeilig, prøv dere også
:grin:


I jobbsammenheng er 1 passord lite lurt. Igrunn så er det idiotisk uansett pga 99% av passorda du "sender" på nettet går så godt som ukryptert.... Hadde det morro på et lan, satt å scanna i 10 minutter og da var loggen full........................ da er det kjipt å ha 1 passord.

 

btw ... jeg har ikke samme passord 2 steder, så det begynner å bli en del. (ingen passord er skrevet ned)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...