humpebakken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjøpte en w850i via elkjøp online. Den virker veldig plastikk. Leste en anmeldelse hvor det sto noe om materialer av gummi. Min tlf virker som den er utført i simpel plastikk. Finnes det forskjellige utgaver hva materiale angår? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) De er alle av plast, ingen av de jeg har sett har noe gummi på seg. Endret 25. januar 2007 av glosi Lenke til kommentar
humpebakken Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg kjøpte tlf fordi jeg har en bekjent som har den samme. Har ikke sammelignet min og hans tlf enda. Hvis man ser på bildene av w850i i testen på amobil ser finishen helt anderledes ut enn på min. I a-mobil sin forhåndsomtale av w850 står det: Førsteinntrykket vi fikk av W850i er at dette er en langt mer eksklusiv telefon enn W800i og W810i. Mens de to sistnevnte stort sett er bygget av billig plast, kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast. Lenke til kommentar
McFoss Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Det finnes ikke noen andre typer av w850. Jeg tror ikke Elkjøp har lagd en ny og billigere utgave for å lure deg heller Endret 25. januar 2007 av McFoss Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Humpebakken: Legg ut bilde av mobilen din her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå