Gå til innhold

Hjelp til valg av ny bærbar

grove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye har du sånn ca i budsjett a?

Se på denne laptopen :Toshiba Qosmio G .

Er litt dyr kanskje, men den er så digg å bruke.

7801238[/snapback]

Tja, har egentlig ikke tenkt så mye på øvre prisgrense, men tror ikke det blir aktuelt å gå så mye over 15k da. Så den du viser til her blir nok noe for dyr ja.

Kom gjerne med anbefalninger under 15k også! :thumbup:

Men den asusen jeg linka til da? Er det en kurant pc til den prisen?

Lenke til kommentar
Hvor mye har du sånn ca i budsjett a?

Se på denne laptopen :Toshiba Qosmio G .

Er litt dyr kanskje, men den er så digg å bruke.

7801238[/snapback]

Virkelig et strålende forslag :roll: 20,000,- da får man virkelig bedre produkter i Dell 9400 og XPS sjekk dell.no

Skal du ha maskin til 15,000 så er Dell 9400 KONGEN der med sitt GO7900 og mange valgmuligheter men husk å sette garantien til 1 år.

Lenke til kommentar
Det er ikke alle som gidder å kjøpe igjennom nettet, de som jeg har bare hatt problemer med Dell .

7802035[/snapback]

Raste for det første så må du lære deg å skrive, og Dell er nok det merke jeg ville anbefalt til min nærmeste venn da de er noe av det bedre på markedet.

Hvis man leser litt erfaringer her på forumet i tillegg så skjønner man fort ut at Dell holder høy kvalitet.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Så du mener jeg skal gå for dell kontra den asusen? Er litt usikker ang skjerm om jeg skal kjøpe 17" eller 15,4". synes egentlig at det blir for stort med 17" på en bærbar da, men kan jo også bare være en vanesak.

Lenke til kommentar
Så du mener jeg skal gå for dell kontra den asusen? Er litt usikker ang skjerm om jeg skal kjøpe 17" eller 15,4". synes egentlig at det blir for stort med 17" på en bærbar da, men kan jo også bare være en vanesak.

7802091[/snapback]

Ja helt klart og du blir VELDIG glad i 17 skjerm kan jeg love deg samt den veier bare 0,4 kilo mer ;)

Sett garantien til 1 år og ta med 9 celler batteri samt andre ting du ønsker som feks blåtann,bæreveske etc jeg syntes Dell 9400 er den klart beste maskinen i denne prisklassen og mange her er nok enig med meg.

Lenke til kommentar
Jeg tror de fleste her på forumet kjøper på nettet ;)

Et annet og billigere tips enn asusen: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....3bst%3a10502183 om du synes 17" er for stort så er denne et bra kjøp. Opptil 4 timer batteri, god spillytelse og ytelse ellers. Ville valgt 120 gb disk og 2 gb minne 533 MHz var jeg deg.

7802119[/snapback]

Har det mye for seg å gå opp fra intel core duo T2300E 1.66GHZ til intel core 2 duo T7200 2GHZ S478. Ikke helt inne på dette med cpu serru! :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg tror de fleste her på forumet kjøper på nettet ;)

Et annet og billigere tips enn asusen: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....3bst%3a10502183 om du synes 17" er for stort så er denne et bra kjøp. Opptil 4 timer batteri, god spillytelse og ytelse ellers. Ville valgt 120 gb disk og 2 gb minne 533 MHz var jeg deg.

7802119[/snapback]

Har det mye for seg å gå opp fra intel core duo T2300E 1.66GHZ til intel core 2 duo T7200 2GHZ S478. Ikke helt inne på dette med cpu serru! :hmm:

7802163[/snapback]

Tja, litt dyrt synes jeg, ville kanskje heller valgt T2500, den er bare såvidt tregere enn T7200 og mangler 64-bits (som blir kjekt å ha om noen år, men kan oppgraderes når behovet oppstår), men er mye rimeligere.

Lenke til kommentar

Nok om det men ønsker du maskin med 15,4 skjerm så er Delevar sitt forslag veldig godt, og skal du bære den til skole vær eneste dag så hadde jeg kanskje vurdert den.

Vil du ha en fullverdig erstatter og ikke må ta den men deg vær dag så hadde jeg kjøpt meg Dell 9400 det er en strålende maskin :thumbup:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Har min 9400 med meg på skolen hver dag eg!

Eneste forskjellen fra min 15,4 pc er at Dellen stikker mer ut i sekken, uansett hva eg dunker borti så er d PC'en som treffer, samt at Dellen veier mindre enn 15,4 maskinen min!

Forøvrig: Kjenner ingen som har hatt trøbbel med Dell, flere i klassen som har det!

Lenke til kommentar

Eneste forskjellen fra min 15,4 pc er at Dellen stikker mer ut i sekken, uansett hva eg dunker borti så er d PC'en som treffer, samt at Dellen veier mindre enn 15,4 maskinen min!

Forøvrig: Kjenner ingen som har hatt trøbbel med Dell, flere i klassen som har det!

7802254[/snapback]

Da handler det vel mer om å kjøpe riktig sekk i ditt tilfelle, men godt med litt støtte her rundt merket Dell.

Vi har vel 50/50 av Dell og HP på jobben og det er HP vi sliter med til stadighet mens Dell maskinene bare går og går ;)

Lenke til kommentar

7802254[/snapback]

Da handler det vel mer om å kjøpe riktig sekk i ditt tilfelle, men godt med litt støtte her rundt merket Dell.

nja.... Da måtte eg kjøpt en sånn pc sekk, men d gidder eg ikke! Er heller litt forsiktig og har sånn neopren beskyttelse! Så d går nok bra! Hvis ikke får Statoil en regning på ødelagt pc! ;)

KONGE nøgd med min maskin! :dribble:

Lenke til kommentar
Det er ikke alle som gidder å kjøpe igjennom nettet, de som jeg har bare hatt problemer med Dell .

7802035[/snapback]

Raste for det første så må du lære deg å skrive, og Dell er nok det merke jeg ville anbefalt til min nærmeste venn da de er noe av det bedre på markedet.

7802059[/snapback]

Jada-Jada er du frekk? At du ikke tåler at noen av mine nærmæste har hatt problemer med Dell, så trenger du ikke å gjøre personangrep..

Si hvorfor jeg skal lære meg å skrive a, Jaba-Jaba?

Lenke til kommentar

sånn! dere kan dere lage en egen forumpost å diskutere dette i, men la oss diskutere det grove spurte om..

må si at skal du kjøpe en skole pce går du etter 12-15,4`` å drege en 17`` er ikke noe stas.

http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=34884

denna ska no holde til litt spilling og denna er go nokk for spilling

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326670

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326672

husk at dissan pcene er bare tatt fra komplett.no og du kan kansje finne disse pcene billigere på f.eks netshop.no

:blink:

Endret av bendik92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...