Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Besøk av drømmedama

Gjest ikke akkurat don juan

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat don juan

Hei.

Jeg har noen spørsmål jeg håper at noen her kan hjelpe meg med.

I morgen kveld skal jeg hente dama jeg er forelska i på flyplassen :)

Ble kjent med henne på nettet i september og har snakket på msn i timesvis så godt som hver dag siden den gang. Har også snakket på telefon og jeg har truffet henne en gang før (kun i noen timer dessverre).

Vi har ikke snakket noe om det er noe mer mellom oss enn bare et vennskap, men jeg velger å håpe på at når hun flyr i timesvis for å tilbringe en helg med meg så er det noe mer på gang. Hun må dessverre dra hjem på søndag :(

Ettersom hun kommer utpå fredags kvelden tenkte jeg at vi kunne sitte inne og se en film. Kanskje ta et par øl eller åpne en flaske vin og se hva som skjer.

Høres dette ut som en grei måte å bryte isen på?

Men så lurer jeg på hvordan jeg skal hinte frempå at jeg er interessert i noe mer enn bare et vennskap? Jeg er litt tilbakeholden når det kommer til sånt og det tror jeg egentlig at hun er også.

Om jeg ikke prøver meg er det jo store muligheter for at vi får en fin helg som venner. Jeg kommer til å ergre meg grønn på at jeg ikke utnyttet anledningen når jeg hadde henne der og jeg vet ikke hva hun kommer til å tenke om det ettersom jeg ikke vet hva hun føler.

Om jeg prøver meg og det ikke blir noe av kan det jo bli en merkelig og pinlig helg. Og jeg vil ikke gi henne det inntrykket av at jeg kun inviterte henne ned hit for å få henne til sengs.

Og hvordan gjør jeg det med soveplass for henne? Jeg har er ledig soverom her som jeg tenkte jeg skulle re opp en seng til henne i, men jeg hadde jo håpet at hun skulle finne veien til samme seng som meg da. Ikke at det er eneste grunn til at jeg har invitert henne hit, men hadde vært veldig koselig.

Alle råd mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men så lurer jeg på hvordan jeg skal hinte frempå at jeg er interessert i noe mer enn bare et vennskap?
Kropps-språk! Du kan også si det direkte, men dersom du kan å lese henne, og gi et par hint selv, så vil kroppspråk være en mye bedre måte å få ting "sagt" på.
Lenke til kommentar

Tja, kommer jo litt an på hvor frempå du vil være.

Med Marius hadde jeg også bare en helg, og jeg tenkte at det ville være bedre å gå fort frem, i stedet for å sitte der i enden av helgen, alene, og angre på at jeg ikke turte. Og det gikk jo bra :)

Du kan jo spørre henne litt uttpå kvelden, om hvor hun vil sove ;)

Lenke til kommentar

Det er jo bare å vise henne rommet du har gjort klart ganske tidlig, å si til henne

"her har du et eget rom du kan ligge på hvis du vil, men jeg håper jo at du finner veien inn til mitt da" eller noe sånt.

Da får hun noe å tenke på utover kvelden og da bygger hun sikkert opp mot også, tror det lønner seg at hun får vite hva du føler fort slik at hun går rundt å er usikker :)

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar

gå for rødvin, øl + evt snacks = nasty ølrap..

Gjør småting, som å skjenk til henne først osv. Istedenfor se og hør som pynt på bordet, en slank vase med en rose i. Tenn noen lys. Gjør stemningen romantisk, men gå ikke så hen og legg armen rundt henne. Hvis ho får følelsen av at du nå forventer deg det og det, er det turn off...

Lenke til kommentar

Gjør rommet romantisk. Ta gjerne en dusj før du treffer henne og gjør deg selv litt attraktiv. Gi henne en klem når du treffer henne og vis at du er glad hun kom. Å som Neppe sier, er kjemien der, skjer resten av seg selv. Men det er jo ikke allti like lett å vite da.

men hvis du skulle bli fristet til å kysse henne, ikke hopp på henne, men beveg deg nesten helt intil ansiktet hennes, og hun vil sannsynligvis gjør resten, settt at hun er interresert da.

Keep us uppdatet :)

Lenke til kommentar
Det er jo bare å vise henne rommet du har gjort klart ganske tidlig, å si til henne

"her har du et eget rom du kan ligge på hvis du vil, men jeg håper jo at du finner veien inn til mitt da"

7800615[/snapback]

For Guds skyld, ikke si dette. Utrolig corny. ^^

7800722[/snapback]

Jeg hadde ikke noe valg.

Endret av Veronica
Lenke til kommentar

Ikke stress for mye, hun er sikkert mye mer usikker enn deg, du er jo tross alt på hjemmebane.

Gjør henne komfortabel, få henne til å føle seg trygg så går det deg til. Du finner fort ut hva hun tenker og føler. Jeg antar at hun skjønner at dere bare har en helg og ikke kan sitte og kope for lenge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...