SUPERJANNE Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 har MAC og får en sonyE snart, kan de synces? altså hvordan overføre bilder / musikk til og fra? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 er det ingen som har mac her? og en ting til, på bilder ser det ut som man kan ta av flippen og bruke den uten den, dette har jeg tenkt å gjøre men er det sånn at den plastramma du setter på der flipper "var" , følger den med i esken? hvordan blir det med touch screenen da? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 er det ingen som har mac her? og en ting til, på bilder ser det ut som man kan ta av flippen og bruke den uten den, dette har jeg tenkt å gjøre men er det sånn at den plastramma du setter på der flipper "var" , følger den med i esken? hvordan blir det med touch screenen da? 7801433[/snapback] Jeg fikk ikke koplet min P990 til mac'en de ukene jeg hadde den, så jeg brukte minnekortleseren min til å overføre musikk osv. Flippen kan du skru av, følger med lokk som du skal sette på der flippen var. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 takk Morten! hvordan fungerer det minnekortlesergreiene? blir det bare å dra bildene inn i Iphoto og evt ut og inni kortet? har du n link til en sånn leser? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 mac og den nyeste uiq er ikke bare enkelt. google litt, og du vil finne mye. Men litt løsninger: http://mobile.feisar.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå