MacBoy Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg skal kjøpe ny mp3 spiller og det står mellom creative vision m. Hvilken har best batteritid? Trenger man eget program for å overføre musikk på creative vision m? Hvilken har best brukervennlighet? Hvem har best lyd? Virker creativen for linux? Endret 25. januar 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har creativ zen vision :M, er veldig fornøyd, mye lettere å overføre video, siden dersom du skal ha iPoden må all videoen konverteres over til MP4 eller noe. creativen tar de fleste formater og er enkel å bruke... står vel i produkbeskrivelse om du kan bruke linux.. dessverre har jeg ikke mange erfaringer med ipod så kan ikke sammenliknge veldig mye.. jeg er i hvertfall fornøyd med den jeg har! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er sykt mange tråder om dette fra før, les litt rundt før du spør så får du svar på alle apørsmålene dine... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Fordi jeg liker å være hyggelig: Hvilken har best batteritid? Vision:M (muligens 80GB-iPod) Trenger man eget program for å overføre musikk på creative vision m? Spilleren synkroniserer med Windows Media Player 10/11, og er tilgjengelig som en slags disk i Windows Vista. Hvilken har best brukervennlighet? Smak og behag. Nesten helt likt, men har du brukt en iPod før, foretrekker du garantert iPoden, mens har du vært borti en Zen, er Vision:M greiest å ha med å gjøre. Hvem har best lyd? Vision:M (men det merker du neppe om du ikke har gode hodetelefoner). Virker creativen for linux? Ja, med uoffisiell programvare. Men søke er uansett stikkordet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Trenger man eget program for å overføre musikk på creative vision m?Spilleren synkroniserer med Windows Media Player 10/11, og er tilgjengelig som en slags disk i Windows Vista. 7807440[/snapback] I windows xp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå