Zondre Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg prøver å finne en driver til lg tpi8psb12p tv kort. Vet noen hvor man kan få tak i den? Her er bilde av tv-tunern: http://www.xbitlabs.com/articles/multimedi...v-tuners_6.html Lenke til kommentar
Changis Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 prøv en av disse 2 v.1,0 v.2,53 googlet bare kortet du linket til.. er ikke jeg snill? Lenke til kommentar
Zondre Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Tusen takk! Jeg prøvde å google litt jeg også, men jeg er visst ikke den beste til det Hvis jeg skal koble dette kortet til tv, må jeg ha noe annet en en s video kabel? Det jeg har prøvd nå er å koble s videokoblene (med en rca gul plugg overgang) inn i scart kontakten i tv. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hvis du ser paa kontaktene staar det AV IN ved RCA kontakten.. skal du se PC paa TV trenger du en utgang fra skjermkortet ditt, det kortet du har er for aa se TV paa PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå