Howiey Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er det bergenshallen som ligger over de fotballbanene på dette kartet? http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=no...013561&t=h&om=1 Og har bergenshallen et annet navn? Det er mulig og stå på skøyter der sant? Noen som vet om en hjemmesideadresse? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Du går på John Bauer du. Nei, bergenshallen med skøyter ligger ikke i Åsane. Utrolig nok så klarer jeg ikke å linke til det. lol kanskje no Endret 25. januar 2007 av chills Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Du går på John Bauer du. Nei, bergenshallen med skøyter ligger ikke i Åsane. Utrolig nok så klarer jeg ikke å linke til det. lol kanskje no 7800033[/snapback] John bayer nei... Bare vanlig bondegutt jeg Men er det der bergenshallen altså? Åsane? Har aldri sagt at den ligger i åsane vel? Men mellom eidsvåg og sandviken... Trodde jeg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vel det er det jeg og skolen og folka omtaler som Bergenshallen. Man kan stå på skøyter der også, så jeg er ganske sikker. Du kan jo ringe 1881;) Lenke til kommentar
hsds Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Bergenshallen er det som chills klarte og finne bilde av der. Ligger på Landås/Sletten.. Burde vel få fatt i et nummer ifra opplysningen eller noe Og jepp man kan stå på skøyter der.. pleier og være litt tettpakket i helgene. - hsds Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Den ligger i Vilhelm Bjerknes vei, like oppforbi Sletten Senter ved Gimlehallen (om jeg ikke tar helt feil). Bare å ta 90-bussen opp, og si til sjåføren (som med 100%s sikkerhet er sur) at du skal av der. Endret 26. januar 2007 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå