Scrim Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Philips 32PF7331 & LE32R72B.. Jeg har fra før JVC 28CT1B Jeg har hørt mye fram og tilbake om Samsungen, så jeg er usikker, men så lenge de to tvene har bedre bildekvalitet enn Jvc tven (som jeg mener har bra bildekvalitet), så er jeg fornøyd. Alt jeg trenger å høre er hvilken som er best av de to, og om den har bedre bildekvalitet enn jvcen (jeg går utifra at de har det). Samsungen har vel fått litt pes for sortnivået, men så lenge sortnivået er bedre, eller lik den på jvc, så skal ikke jeg klage. Endret 25. januar 2007 av Scrim Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Er det ingen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det ingen som har noe å komme med? 7806596[/snapback] Jeg har nettopp kjøpt 37PF7331 og er godt fornøyd. Jeg hadde Philips fra før, dvs en 7 år gammel billedsrørstv, og jeg må innrømme at selv med mye tuning klarer jeg ikke å få ansiktsbildene like bra som på den gamle tv'en. Det kan jeg leve med, forskjellene er ørsmå. Jeg har både parabol og kabel. Parabolbildene er vesentlig mye bedre enn fra kabel, hovedsaklig pga dårlig kabelnett her. Ellers en lekker fjernkontroll, men allerede er det en feil på navigasjonsknappene så den må byttes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har LE32R72B og er også superfornøyd. Tror nok at til syvende og sist må du gå for den tv'en du kan se på selv om bildet er skrudd av... hvis ikke den andre er mye bedre da Men kan varmt anbefale LE32R72b! knall Tv! Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har LE26R72B, og er utrolig fornøyd...perfekt på både på vanlige tv sgnaler og 360 spilling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå