Corn Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei sann, Jeg er sikker på at det er mange som er enige med meg at baguettene man får på subway (og da tenker jeg på selve brødet) er utrolig godt. Men hver gang jeg prøver å lage en sandwich hjemme, ender brødet opp med å enten bli hardt, for sprøtt og langt langt fra like godt som brødet på Subway. Så, hvor får man tak i, eller noe som ligner, på brødet de har Subway? Altså mykt brød, med eksempelvis krydder og god smak? Endret 16. februar 2007 av Corn Lenke til kommentar
Corn Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Siden jeg ikke har fått noe svar, så må jeg vel krype til korset.. Greit, baguetter som de har på Big-Bite da. Siden det er det som finnes her i byen. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 enkleste blir vel bare ådra ned i byen å spørre dem? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Baguettene er vel så myke fordi de ligger varmeovn, og dermed smaker de alltid "fersk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå