Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelige filer som opprettes av seg selv

Anbefalte innlegg

Hei,

Har fått meg ny bærbar i hus, men på den ene disken blir det regelmessig opprettet noen merkelige mapper og filer (se skjermbilde nedenfor).

Noen som vet hva det kan være, og hvordan jeg blir kvitt dem? Inni hver mappe er det et tekstdokument hvor det står store mengder tekst, kommandoer o.l. Bl. a. dette i begynnelsen: "C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe".

Noen som har vært borti samme problemet?

Mvh

Thomas

post-51390-1169761065_thumb.jpg

Endret av Thomas___
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takk skal du ha.

Vet du hvorfor de mappene opprettes? Det skjer ikke slik på den stasjonære vi har. Skal vel ikke være meningen at jeg Windows Update oppretter slike på en ikke-systemdisk, slik at jeg må slette dem etter en oppdatering?

Lenke til kommentar

Windows update vil alltid lage slike midlertidige mapper der filer lastes ned og kjøres fra. Men vanligvis blir de automatisk slettet når oppdateringen er ferdig.

Har ikke sett noen forklaring på hvorfor den slettingen nå ikke er komplett, men ofte ligger det bare igjen en loggfil der.

Lenke til kommentar

Akkurat. Ser nå at Windows Update laster ned den samme oppdateringa gang på gang. Det står at installasjonen er vellykket, men det er den tydeligvis ikke. Så det er defor jeg får så mange av disse midlertidige mappene. Ikke skjønner jeg hvorfor den oppdateringa ikke vil installeres heller. Er jo en splitter ny PC med bare originalprogrammer. Har nå sendt mail til Microsoft, så håper de finner en løsning. Plagsomt med alle de mappene som opprettes.

Lenke til kommentar
Det ser ikke ut som MS update det der. De har vanligvis et dollartegn i hver ende, et KBnummer, blå tekst og er som oftest skjult. MEd mindre du tenker på noen andre mapper da Hårek?

7805239[/snapback]

Ja, de du tenker på er backup filene som ligger i C:\WINDOWS.

Det vi snakker om er det som blir lastet ned før selve oppdateringen starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...