Skarstard Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Lol..Enda en som vil virke overlegen, slik som visse andre individer på tråden.. Hvis dere er imot Piczo...Så skriv.. Hvis ikke så kan dere bare analpule dere vekk fra denne tråden. Og fjortiser skal ikke være på nett i bunn og grunn. 7803350[/snapback] Gjorde det vondt å skyte seg selv i foten? Endret 26. januar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Piczo kan dra til H*******, se på denne; www.kidneb50.piczo.com, det er BARE PISS på den, hater slike fjortizz-copyright-takers JEG HATER PICZO! 7802890[/snapback] Søtt. 7803074[/snapback] Lol.. Enda en som vil virke overlegen, slik som visse andre individer på tråden.. Hvis dere er imot Piczo...Så skriv.. Hvis ikke så kan dere bare analpule dere vekk fra denne tråden. Og fjortiser skal ikke være på nett i bunn og grunn. 7803350[/snapback] Så kom deg vekk fra nettet da. Er ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dette er bare tragisk da. Fjortissene må jo være et sted, hvorfor ikke der? Hvis du ikke liker det kan du holde deg unna? latterlig tråd 7801339[/snapback] Bra flere er enige Piczo kan dra til H*******, se på denne; www.kidneb50.piczo.com, det er BARE PISS på den, hater slike fjortizz-copyright-takers JEG HATER PICZO! 7802890[/snapback] Ikke legg ut sia mi her ! Jeg syns framsiden er best Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvorfor bare ikke gå inn på piczo sider? Er ganske enkelt, klarer det til og med selv. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Piczo kan dra til H*******, se på denne; www.kidneb50.piczo.com, det er BARE PISS på den, hater slike fjortizz-copyright-takers JEG HATER PICZO! 7802890[/snapback] det er drit at det er ulovlig ellers kunne jeg sitti og delt ting som jeg ville, jeg deler ingenting men laster ned det kan jeg bare inrømme!! noen fler som tør og inrømme det? jeg laster ned bare et par ganger i måneden, har ikke noe mer og laste ned for og si det slik jeg husker ingen sanger heller så... noen som tørr og inrømme at de laster ned? 5983742[/snapback] Hykler. 7803069[/snapback] Vet jeg ble eid der, men når det gjelder downloading og piczo copyrights, så er det piczo copyrights som er dritt! EDIT: Det er MIN mening! Endret 27. januar 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Letium Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg syns piczo er helt greit i seg selv. Men det er bare noen av hjemmesidene til noen fjortiser og ungdommer som er litt plagsomme, som bare er der for å mobbe andre... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Dette er bare tragisk da. Fjortissene må jo være et sted, hvorfor ikke der? Hvis du ikke liker det kan du holde deg unna? latterlig tråd 7801339[/snapback] Words. Herregud. Så bare ikke besøk siden da, duster. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 *** La oss roe ned språkbruken litt nå *** Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Dette er kopiert fra en annen tråd: Heisann, jeg blandt en del andre vet jo sikkert hvor tragisk Piczo er...Ikke nok med at det suger, og er altfor enkelt, men så er det også dritenkelt å *Hacke* gjesteboka til folk der. laugh.gif Her er hvordan man gjør det: (Kun for å illustrere, og kun for å vise hvor enkelt det er. Jeg tar inget ansvar for hva dette kan brukes til smile.gif ) *** Slettet *** Mvh Kaken92 & meg... Endret 27. januar 2007 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 *** Oppskriften er igjen fjernet. Og advarsel er blitt delt ut. Vi ønsker ikke noen oppskrifter om hvordan man hacker verken det ene eller det andre. Og siden den første opprinnelige posten her inne ble stengt og oppskrift fjernet - burde det være lett for de som måtte ønske å gjengi den å forstå at det er ikke ønsket.. *** Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 piczo er fint det for fjortiss jenter og sånn. selvom det forte er til å le av. dE SkRiiiiiivEr jO sÅn hæR <3<3<3<3<3<3<3<3<3. Men ikke glem. De kan jo ikke lage webside som nerdene her Piczo er en perfekt løsning. Link til andre venners sider og legge ut bilder og sånt "kooooz<3". La dem gjøre det selvom det er grusomt å se på Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 JAAAAA! Dere er et svar på mine ellers så våte drømmer:D Jeg joiner! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva som er vitsen med denne tråden. Det er vel bare å holde seg unna Piczo sidene hvis du ikke liker dem, istedenfor å lage en antiklubb? Piczo er desverre stort på nettet, og jeg tror de bryr seg fint lite om en "klubb" her på forumet. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Edit: Leste ikke at det var sagt før det om guiden til å slette innlegg fra gjestebøker/shoutboxes. Endret 28. januar 2007 av wolfenkill Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg elsker piczo.. Det er enkelt og gratis.. Jeg gir det 8/10 poeng Seriøst? Nei... :!: Piczo suger max Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Piczo kan dra til H*******, De kan verken lage orgentlige konsekvesner for brukerne, beskyttelse mot hacking, ingen aldersgrense (skulle vært mer der de sjekka litt mer ang alder) Mindre plass, de får jo proppa inn alle slags blinkene dritt etc! PICZO SUGER! LA DEN BRENNE! (8) We dont need no water, let the motherfucker burn, BURN MOTHERFUCKER, BURN (gitar) av Bloodhound gang ) Fint og få det ut! EDIT: Eget forum til AP hadde vært fint (anti piczo) Endret 28. januar 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Piczo kan dra til H*******, se på denne; www.kidneb50.piczo.com, det er BARE PISS på den, hater slike fjortizz-copyright-takers JEG HATER PICZO! 7802890[/snapback] det er den styggeste piczo-siden jeg noen gang har sett . er ikke alle som har så dårlig smak . men samme det . jeg bryr meg ikke om hva andre gjør . la de fortsette...ingen vits å bry seg Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Og dagens 1000 kroners spørsmål er........... Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Og dagens 1000 kroners spørsmål er........... Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? 7824835[/snapback] Og livets spørsmål er ... Hvorfor er du homo? Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Og dagens 1000 kroners spørsmål er........... Hvorfor er denne tråden fortsatt åpen? 7824835[/snapback] Og livets spørsmål er ... Hvorfor er du homo? 7824965[/snapback] oooh, så utrolig morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg