Gå til innhold

Anti Piczo Klubben

kris98

Anbefalte innlegg

Heyhei!

Som dere vet suger Piczo så max...

Her vil jeg gjerne starte en AntiPiczo-klubb, ved mindre det ikke allerede finnes en slik klubb som jeg har oversett :!:

Jaja, men vil bare si at denne tråden kan du prate om...hvor mye du hater Piczo :thumbup:

(Er veldig fantasiløs til å skrive slikt, så ingen grunn til ris! :no: --

Oog, så kan jeg ha feilpostet, men det driter jeg balle i! :mad: )

Endret av baronblod2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg ikke liker med piczo er at det er masse fjortizzzer som har en masse blinkende "greier" på siden sin. Det er så irriterende. Ellers er piczo veldig enkelt.

Forresten, trenger forumet en slik tråd? Har vel sett flere, og de har vel blitt stengt rimelig fort...

Lenke til kommentar
Eneste jeg ikke liker med piczo er at det er masse fjortizzzer som har en masse blinkende "greier" på siden sin. Det er så irriterende. Ellers er piczo veldig enkelt.

Forresten, trenger forumet en slik tråd? Har vel sett flere, og de har vel blitt stengt rimelig fort...

7799777[/snapback]

Vedikk. Søkte på Piczo, men ingen resultater... :ermm:

Men vi må stå sammen for å fjerne Piczo fra nettet!

Få inn Hackere som ødelegger ALT av Piczo som de ser!

*Search and destroy* :ph34r:

Lenke til kommentar

7799777[/snapback]

7799835[/snapback]

Som i Metallica sangen..

Men fra spøk til revolver : Drit nå i hva andre gjør ?

Altså, om jeg vil ha stygge blinkende lys på min stygge hjemmeside om fyll og fanteri, så skal vel dere ( som et eks) rykke og reise med slike utsagn ? Bare ikke besøk siden det..

Teit dette.. Jeg støtter IKKE

Lenke til kommentar

7799777[/snapback]

7799835[/snapback]

Som i Metallica sangen..

Men fra spøk til revolver : Drit nå i hva andre gjør ?

Altså, om jeg vil ha stygge blinkende lys på min stygge hjemmeside om fyll og fanteri, så skal vel dere ( som et eks) rykke og reise med slike utsagn ? Bare ikke besøk siden det..

Teit dette.. Jeg støtter IKKE

7799943[/snapback]

Så....Derfor besøker du denne tråden?..

Hvis du har no drit å si, lag en egen "tråd om drit og piss"

Bye bye..

Lenke til kommentar
Er faktisk ikke alle som har store blinkende gif bilder over hele skjermen bare så dere vet det. Piczo er et greit alternativ til de som ikke har studert webprogrammering :)

7800016[/snapback]

Naah.. Isåfall burde de i nødtilfeller bruke Geocities, dog det suger også, men er hakket bedre enn Piczo :)

Lenke til kommentar

Støttes helt klart!

Har sett mye fæl piczo gjennom tidene.. Med det standard "om meg" i blinkende skrift, og for ikke å snakke om "liker og misliker<3 </3"

Piczo minner meg litt om det der "webbyen"-dritten som var populært for 7 år siden :p

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre at alle fjortissene holder seg til piczo istede for å slippe de løs på resten av webben? Ett sted kommer de til å være uansett.

Det er bare å drite i og gå inn på sidene. Ingen som tvinger dere til å se på dem.

EDIT: Og, joda, jeg synes sidene er fantastisk stygge og ekle, men alikevel.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Det er bare å drite i og gå inn på sidene. Ingen som tvinger dere til å se på dem.

7801340[/snapback]

Nettopp. Alle har vært fjortiss uansett, å vet at dem ikke kan noe for det. :) Hehe.

Virker heller som trådstarter just har fylt 15 år. Gratulerer med dagen på etterskudd! (?) :hmm:

Lenke til kommentar
Piczo kan dra til H*******, se på denne; www.kidneb50.piczo.com, det er BARE PISS på den, hater slike fjortizz-copyright-takers :(:mad: JEG HATER PICZO!

7802890[/snapback]

det er drit at det er ulovlig :( ellers kunne jeg sitti og delt ting som jeg ville, jeg deler ingenting men laster ned det kan jeg bare inrømme!! noen fler som tør og inrømme det? jeg laster ned bare et par ganger i måneden, har ikke noe mer og laste ned for og si det slik :p jeg husker ingen sanger heller så... noen som tørr og inrømme at de laster ned?  :dontgetit:

5983742[/snapback]

Hykler.

Lenke til kommentar
Piczo kan dra til H*******, se på denne; www.kidneb50.piczo.com, det er BARE PISS på den, hater slike fjortizz-copyright-takers :(:mad: JEG HATER PICZO!

7802890[/snapback]

Søtt.

7803074[/snapback]

Lol..

Enda en som vil virke overlegen, slik som visse andre individer på tråden..

Hvis dere er imot Piczo...Så skriv.. Hvis ikke så kan dere bare analpule dere vekk fra denne tråden.

Og fjortiser skal ikke være på nett i bunn og grunn.

Lenke til kommentar

7802890[/snapback]

det er drit at det er ulovlig :( ellers kunne jeg sitti og delt ting som jeg ville, jeg deler ingenting men laster ned det kan jeg bare inrømme!! noen fler som tør og inrømme det? jeg laster ned bare et par ganger i måneden, har ikke noe mer og laste ned for og si det slik :p jeg husker ingen sanger heller så... noen som tørr og inrømme at de laster ned?  :dontgetit:

5983742[/snapback]

Hykler.

7803069[/snapback]

Tragisk..

Du laster ikke ned nei?..Grønnsak.... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...