nomore Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei Bare to små spørsmål. Til daglig vasker eg ansiktet et par ganger med kun vann. Om morgenen barberer eg ansiktet med skum og høvel, og deretter bruker eg fuktighetskrem eller passende etterbarberingskrem. Men av og til opplever eg(til tider ofte, andre tider sjeldent) at huden er enten fet og ekkel, eller tørr som aldri før(bruker da fuktighetskrem). Spørsmålet(1) blir da hvorvidt bruk av clearsil blir for mye i tillegg til vann + barberskum + etterbarberingskrem + fuktighetskrem(brukes kun dersom huden er tørr om morgenen). Neste ting(spm. 2) er nesten litt rart, men skal clerasilen forbli påsmurt huden, eller skal den vaskes bort? Tidligere i ungdommen da eg brukte clerasil ofte skulle den blandes med vann mens man smurte den over ansiktet og vasket den bort igjen... men denne var annerledes... Takker for innspill Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Clearasil skal vaskes vekk, om ikke annet står på flasken. Det kan jo hende de har kommet med noe nytt. Et tips jeg kan gi deg for å ha en mer "balansert" ansikts hud, ikke for fet, ikke for tørr..., er å barbere deg tett med skjegg trimmeren. Du trenger en bra barbermaskin. Min erfaring er at det bare ser ut som du har litt bedre skjegg vekst. Du kunne feks ikke se forskjell på meg(28 år) og faren min 3 timer etter barbering fordi han har så god skjeggvekst. Fordelen derimot er at huden ikke blir så fet eller tørr. Ja og så liker jentene det bedre da . Endret 28. januar 2007 av LOBOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå