olar0701 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Syklet hjem fra jobb i går og fikk øye på et flott motiv. Sykler hjem, hiver meg i bilen og er på plass 10 min senere. Dessverre har litt av det fine lyset forsvunnet, men dette ble resultatet. Tatt håndhold 1/20 sek lukkertid sånn ca - is i objektivet. Fungerer dette? Hvor ikke? Tips til beskjæring? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nr. 1 Skjev horisont, for mye nesten utbrent himmel. Crop litt i topp og litt i bunn. Nr. 2 Horisonten også LITT skjev, litt mye himmel, ikke gjør noe med bunnen. Om du legger ut en versjon av det jeg har kommentert, vil du etter min mening ha to knalle bilder! Marius Lenke til kommentar
eitp Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tipper det ikke er mange som kan si hvor de bildene er tatt, men jeg tror jammen jeg sykler forbi der hver dag også (piggdekk i disse dager) - i bånn av bakken like ved Soma skole! Har jeg rett? Jeg har selv tatt noen bilder der. Det er ofte fint lys om ettermiddagen vinterstid. Tor Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tror du gjør lurt i å beskjære bildene etter tredelingsregelen... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Tipper det ikke er mange som kan si hvor de bildene er tatt, men jeg tror jammen jeg sykler forbi der hver dag også (piggdekk i disse dager) - i bånn av bakken like ved Soma skole! Har jeg rett? Jeg har selv tatt noen bilder der. Det er ofte fint lys om ettermiddagen vinterstid. Tor 7799961[/snapback] Korrekt Som du sier er lyset fint og i går var det spesielt fint, men jeg var 15 min for sent ute. Gikk sent uten piggdekk, men bedre sent enn aldri. Skal fjerne litt av den utbrente himmelen på det ene bildet, men det blir i morgen. Endret 25. januar 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå