Gå til innhold

Landskapsbilder. Fungerer de?

olar0701

Anbefalte innlegg

Syklet hjem fra jobb i går og fikk øye på et flott motiv. Sykler hjem, hiver meg i bilen og er på plass 10 min senere. Dessverre har litt av det fine lyset forsvunnet, men dette ble resultatet. Tatt håndhold 1/20 sek lukkertid sånn ca - is i objektivet.

Fungerer dette? Hvor ikke? Tips til beskjæring?

post-45747-1169758689_thumb.jpg

post-45747-1169758707_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det ikke er mange som kan si hvor de bildene er tatt, men jeg tror jammen jeg sykler forbi der hver dag også (piggdekk i disse dager) - i bånn av bakken like ved Soma skole! Har jeg rett? Jeg har selv tatt noen bilder der. Det er ofte fint lys om ettermiddagen vinterstid.

Tor

Lenke til kommentar
Tipper det ikke er mange som kan si hvor de bildene er tatt, men jeg tror jammen jeg sykler forbi der hver dag også (piggdekk i disse dager) - i bånn av bakken like ved Soma skole! Har jeg rett? Jeg har selv tatt noen bilder der. Det er ofte fint lys om ettermiddagen vinterstid.

Tor

7799961[/snapback]

Korrekt :) Som du sier er lyset fint og i går var det spesielt fint, men jeg var 15 min for sent ute. Gikk sent uten piggdekk, men bedre sent enn aldri.

Skal fjerne litt av den utbrente himmelen på det ene bildet, men det blir i morgen.

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...