Dødskalkunen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Skal ha prøve om Europa i morgen, der jeg må kunne alle landene og hovedstedene i Europa. Noen som har noen forslag til den beste måten å lære seg disse? Trenger også en liste der alle landa står med hovedsteder. Takk for svar Lenke til kommentar
snarius Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 HER har du då ei liste med hovudstadane i Europa. Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Print ut noen omriss av europakartet med grenser å start å skrive... no sterss, tar bare litt tid så kan du kartet:) gjorde dette selv med hovedsteder både i 7 - 9 og verden i 10. (uten hovedsteder, men med de fleste landa...). Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 HER har du då ei liste med hovudstadane i Europa. 7800210[/snapback] Ahh, tusen takk Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Husker jeg hadde noe alla det samme, fant et spill på nettet hvor man måtte skrive inn etc. Bare fortsatte å gjøre det til jeg var relativt stødig Endret 28. januar 2007 av the_zombie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå