linekaro Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er absolutt ikke frekt! Å teste seg før man har sex uten kondom er noe alle burde gjøre, og det er synd å si det, men hvis han tar det som en fornærmelse, er han ikke mye å samle på! Men for å gjøre situasjonen mindre truende for han, bør du jo som nevnt i en annen post tilby at dere tester dere sammen så han kan være sikker på deg og. Hvis ikke du er villig til å ta hans ord på at han er ren, kan du jo ikke forvente at han tror på deg selv om DU vet at du ikke har noen sykdommer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er absolutt ikke frekt! Å teste seg før man har sex uten kondom er noe alle burde gjøre, og det er synd å si det, men hvis han tar det som en fornærmelse, er han ikke mye å samle på! 7802495[/snapback] helt enig. Å sjekke seg er å vise at en er seriøs. Sex er mye bedre uten kondom men man bør jo utvise sunn fornuft. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 La oss alle gå og sjekke oss sammen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) hadde tatt det som en fornærmelse hvis noen jeg hadde møtt hadde forlangt at kun jeg skulle teste meg. Det spørs litt på forholdet men jeg er tilbøyelig til å kunne bli fornærmet over spørsmålet i det hele tatt men det spørs som sagt på forholdet. edit: jeg er ganske sikker på at dette ble ganske utdypende diskutert i Crawford store sex tråd Endret 26. januar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hadde også vært fint om trådstarter kunne forandre emnefeltet, slik at det er klart og tydelig hva tråden handler om 7800142[/snapback] Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 viser berre at en viser ansvar og er moden.. er ofte greit å ta seg en sjekk uansett.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hadde du oppfattet det som frekt? Nei. når det gjelder sex er det viktig å kommunisere. Jeg har ingen erfaring med det, men intrykk. Og det sier jo seg selv egenltig. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Som noen andre her sier... ...Sjekk dere sammen. Å be en part sjekke seg uten å annerkjenne muligheten for at du kan være bærer av noe er en smule naivt og på grensen til frekt. Så gjør det til en felles aktivitet...sjekk dere sammen så er begge helt sikre!! AKIRA Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Om jeg hadde oppfattet det som frekt kommer helt ann på måten det blir sagt på, men jeg synes da det er helt naturlig å kunne spørre om dette. Dersom jeg vet at partneren min har vært seksuelt aktiv før ville jeg også spurt. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Legger merke til at trådstarter ikke har endret emnefeltet på tråden. Dette har blitt etterspurt to ganger. Jeg stenger derfor tråden. Men om trådstarter tar kontakt med meg med hensikt å forandre emnefeltet til det bedre, er det mulig tråden på automagisk hvis blir åpnet igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg