Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette frekt? (seksuelt)

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så ekstremt tilhenger av kondom, og har gått på p-piller de siste fem årene, men har for det meste hatt faste kjærester så jeg har ikke tenkt tanken på kjønnsykdommer og lignende. Nå som jeg er singel så bruker jeg selvfølgelig kondom, men la oss si at jeg en gang vil noe videre med en av guttene, er det da frekt å be han sjekke seg før vi dropper kondom? Jeg mener, man ser jo ikke akkurat på noen at de har noe, og det er jo best å være på den sikre siden, det er jo mange som ikke vet at de har noe engang.

Hadde du oppfattet det som frekt?

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller miste gutter for frekkhet, enn å få sykdommer feks hiv, hepatitt B(eller var det a?) osv som du kan aldri kvitte deg med.

Jeg vil forstå med en gang hvis ei jente ber meg å sjekke sykdom og sånt ting. Hvis han synes du er frekk å be om sånt. Da er han ikke verdt å satse på, stort ego vil jeg si

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Kanskje ikke frekt, men hvis fyren forteller deg at han ikke har vært borti noen ubeskyttet og vet med seg selv at han ikke har noe, og du likevel presser på, så vil han kanskje bli fornærmet av at du ikke stoler på ham.

7800721[/snapback]

Om han blir fornermet av det er det vel uansett ikke håp for han.

Finnes jo sykdommer du ikke merker at du har.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke frekt, men hvis fyren forteller deg at han ikke har vært borti noen ubeskyttet og vet med seg selv at han ikke har noe, og du likevel presser på, så vil han kanskje bli fornærmet av at du ikke stoler på ham.

7800721[/snapback]

Om han blir fornermet av det er det vel uansett ikke håp for han.

Finnes jo sykdommer du ikke merker at du har.

7800896[/snapback]

Huff, går den inn i rekkene med "bruker man ikke kondom, så er man ikke moden for sex"? Hvis man vet at man ikke har vært i en situasjon hvor en sykdom ville oppstått, så har det ingenting å si om man ikke merker sykdommene, man ville aldri fått sjansen til å få sykdommene.

Lenke til kommentar
Huff, går den inn i rekkene med "bruker man ikke kondom, så er man ikke moden for sex"? Hvis man vet at man ikke har vært i en situasjon hvor en sykdom ville oppstått, så har det ingenting å si om man ikke merker sykdommene, man ville aldri fått sjansen til å få sykdommene.

7802400[/snapback]

Det går også ann å få sykdommer der nede, uten å ha sex.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...