applemania Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg er ikke så ekstremt tilhenger av kondom, og har gått på p-piller de siste fem årene, men har for det meste hatt faste kjærester så jeg har ikke tenkt tanken på kjønnsykdommer og lignende. Nå som jeg er singel så bruker jeg selvfølgelig kondom, men la oss si at jeg en gang vil noe videre med en av guttene, er det da frekt å be han sjekke seg før vi dropper kondom? Jeg mener, man ser jo ikke akkurat på noen at de har noe, og det er jo best å være på den sikre siden, det er jo mange som ikke vet at de har noe engang. Hadde du oppfattet det som frekt? Endret 25. januar 2007 av applemania Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hadde du oppfattet det som frekt? Nei, best å være føre var. Uansett hadde jeg ikke sett på det som frekt. Sex og samliv, forresten. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 nehh.. med uten er best... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Hadde du oppfattet det som frekt? Nei, best å være føre var. Uansett hadde jeg ikke sett på det som frekt. Sex og samliv, forresten. 7799547[/snapback] Ups, visste ikke at det var en kategori engang. Går og utforsker den delen, nå. Fint hvis noen flytter tråden. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Sefølgelig er det ikke frekkt Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hadde du oppfattet det som frekt? Nei, best å være føre var. Uansett hadde jeg ikke sett på det som frekt. Sex og samliv, forresten. 7799547[/snapback] Dette har i aller høyeste grad med helse og gjøre. Å beskytte seg mot kjønnsykdommer er å ta vare på sin egen helse. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, men det passer likevel bedre i Sex og samliv-kategorien. Var jo uansett ikke ment som kritikk på noen måte. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Denne passer fint inn i både sex & samliv og helse, så jeg flytter den til førstnevnte. Hadde også vært fint om trådstarter kunne forandre emnefeltet, slik at det er klart og tydelig hva tråden handler om Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Slenger meg på de som sier at det ikke er frekt. I de fleste tilfeller synes kanskje gutten at det er positivt, i mangel av et bedre ord, at du faktisk bryr deg om din helse og vil være sikker. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg hadde nok sjekket meg regelmessig om jeg var ute på diverse randoms uten kondom, og hadde uten å mokke gjort det om ei hadde spurt meg om å gjøre det, ja. EDIT: Direkte svar på spørsmål: Nei, ikke frekt. Endret 25. januar 2007 av Killerquo Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 overhodet ikke frekt i det hele tatt... syntes det egentlig er på sin plass... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tror kanskje jeg hadde tatt det som en fornærmelse i begynnelsen. Men litt etter litt skjønt det var smart og helt ok å gjøre. Men da hadde jeg krevd at fyren jeg var sammen med gjorde det samme! Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Heller miste gutter for frekkhet, enn å få sykdommer feks hiv, hepatitt B(eller var det a?) osv som du kan aldri kvitte deg med. Jeg vil forstå med en gang hvis ei jente ber meg å sjekke sykdom og sånt ting. Hvis han synes du er frekk å be om sånt. Da er han ikke verdt å satse på, stort ego vil jeg si Endret 25. januar 2007 av Fox Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Si at dere kan gå og teste dere sammen, så virker det hvertfall ikke frekt mot den eventuelle fyren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kanskje ikke frekt, men hvis fyren forteller deg at han ikke har vært borti noen ubeskyttet og vet med seg selv at han ikke har noe, og du likevel presser på, så vil han kanskje bli fornærmet av at du ikke stoler på ham. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Helt greit å spørre om noe slikt. Å gamble med kjønnssykdommer er lite smart. Jeg må også spørre. Hva er galt med kondomer? Selv synes jeg ofte at sexen er bedre med kondom, for det blir jo alt mye glattere(m. tanke på glidemiddel). Men det er jo fra en gutts ståsted. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kanskje ikke frekt, men hvis fyren forteller deg at han ikke har vært borti noen ubeskyttet og vet med seg selv at han ikke har noe, og du likevel presser på, så vil han kanskje bli fornærmet av at du ikke stoler på ham. 7800721[/snapback] Om han blir fornermet av det er det vel uansett ikke håp for han. Finnes jo sykdommer du ikke merker at du har. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er selvsagt ikke frekt, og jeg gjør det gladlig forutsatt at h*n også gjøre det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kanskje ikke frekt, men hvis fyren forteller deg at han ikke har vært borti noen ubeskyttet og vet med seg selv at han ikke har noe, og du likevel presser på, så vil han kanskje bli fornærmet av at du ikke stoler på ham. 7800721[/snapback] Om han blir fornermet av det er det vel uansett ikke håp for han. Finnes jo sykdommer du ikke merker at du har. 7800896[/snapback] Huff, går den inn i rekkene med "bruker man ikke kondom, så er man ikke moden for sex"? Hvis man vet at man ikke har vært i en situasjon hvor en sykdom ville oppstått, så har det ingenting å si om man ikke merker sykdommene, man ville aldri fått sjansen til å få sykdommene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Huff, går den inn i rekkene med "bruker man ikke kondom, så er man ikke moden for sex"? Hvis man vet at man ikke har vært i en situasjon hvor en sykdom ville oppstått, så har det ingenting å si om man ikke merker sykdommene, man ville aldri fått sjansen til å få sykdommene. 7802400[/snapback] Det går også ann å få sykdommer der nede, uten å ha sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg