OffiserDeath Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 noen som vet hvorfor maskinen min plutselig restarter f. eks. når jeg sitter og spiller. Så plutelig restarter den. HVORFOR?? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Eh... Hva med å skrive hvilken hardware du har? Os? Drivere? Så får du kanskje litt svar ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Du burde skjekk om du har noen IRQ-feil. Det har hendt meg tidligere, helt plutselig restartet maksinen seg - grunnet IRQ-feil. Lenke til kommentar
Lysholmer Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 23:10, skrev OffiserDeath:noen som vet hvorfor maskinen min plutselig restarter f. eks. når jeg sitter og spiller. Så plutelig restarter den. HVORFOR?? Jeg har hatt samme problem mange ganger. Justere opp spenningen på cpu. (vcore) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Herrgud, ja det var et godt forslag. Slike usmakelige kommentarer vil vi ha oss frabedt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har du huket bort automatisk restart?? slik at du får blåskjerm hvis noe skjærer seg ?? Lenke til kommentar
Lysholmer Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 22:05, skrev LasseAndreK:Herrgud, ja det var et godt forslag. Slike usmakelige kommentarer vil vi ha oss frabedt. Ledhead! Hvis jeg overclocker min amd xp prosessor for mye restarter den seg under load. Jeg har hatt mange problemer, og restarting skyldes oftest for lite vcore eller for liten strømforskynin. Lenke til kommentar
Kremmeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 1) Trykk Win-tasten + Pause - skru av automatisk omstart under avansert (oppstart og gjenoppretting) 2) kjører du mange prosessorer eller overklokker prosessoren kan dette ha innvirking om den blir for varm 3) er viften til prosessoren tett blir CPU for varm, du må da renske ut alt støvet som ligger der. Dette er den årlige rengjøringen i en PC! Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 takker kremmern. Nr. 1 var svaret Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-11-30 22:28, skrev Lysholmer: Quote: Den 2002-11-30 22:05, skrev LasseAndreK: Herrgud, ja det var et godt forslag. Slike usmakelige kommentarer vil vi ha oss frabedt. Ledhead! Hvis jeg overclocker min amd xp prosessor for mye restarter den seg under load. Jeg har hatt mange problemer, og restarting skyldes oftest for lite vcore eller for liten strømforskynin. Nå sa han at han satt å spilte, ikke at han har overklokka nå jævl.. + En ting til, du sier bare; Sett opp Vcore, bare det, ingenting annet. Synes du selv det var et godt svar? Lenke til kommentar
John Andre Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det er skjermkort driverne til nividia hadde samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå