Sersten Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ok. Kva skjer hvis du blir annmeldt for å kjøyra på fortauet, med ein scooter? Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ok. Kva skjer hvis du blir annmeldt for å kjøyra på fortauet, med ein scooter? 7799052[/snapback] Det må fuglene vite. Dvs det finnes ikke noe fasitsvar på det, men det kan tenkes det blir snakk om en liten bot. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Håper det blir stor bot. Det er noe av det mest irriterende jeg ser. Lenke til kommentar
Sersten Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Ja.. håpar det er ein stor "BOT" for eg hater det:P Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hva hadde du på fortauet å gjøre i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Med mindre det er for kjøring til eiendom som noen steder er tillatt, så kan du i verste fall miste lappen... tror jeg... Vet ikke no hjemmel på dette annet enn uvettig kjøring, som jo kan være gjenstand for subjektiv vurdering av den/de som tar deg. Kommer kanskje ann på hvor du kjører på fortauet også... Er det langs fortauet i en by, eller annet tettbebygd strøk, så tror jeg kanskje det reageres strengere enn om du kjører litt på gang og sykkelstien på bygda... Spekulasjoner fra min side... men det er det jeg tror... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå